תרבות ופנאי

אחרי שנתיים של נישואים: זה הצעד הדרמטי של קניה ווסט ואשתו

הלם: לאחר שנתיים של נישואים, אתר הבידור והרכילות האמריקאי חושף כי קניה ווסט ורעייתו ביאנקה סנסורי בדרך לגירושים | כל הפרטים על המהלך הדרמטי של בני הזוג

מערכת ice | 
ביאנקה סנסורי וקניה ווסט (צילום אינסטגרם/ ביאנקה סנסורי)
לאחר שנתיים של מערכת יחסים מתוקשרת שידעה עליות וירידות, אתר הבידור TMZ חשף ביום שני האחרון כי הראפר המפורסם קניה ווסט ואשתו ביאנקה סנסורי כנראה חושבים על סיום היחסים ביניהם. 
על פי הדיווח, בעקבות המשבר החריף שנרשם בחיי הנישואים של השניים, בני הזוג כנראה מתכוונים לפרק את החבילה ולהתגרש. גורמים המעורבים בנושא, סיפרו לאתר הבידור והרכילות האמריקאי, כי השניים נפרדו לפני כמה שבועות כאשר סנסורי החליטה לנסוע למשפחתה המתגוררת באוסטרליה. 
נזכיר, משפחתה של ביאנקה סנסורי לא מחבבת את הראפר המפורסם. בחודש נובמבר האחרון, חשף אתר "דה סאן" כי משפחתה לא מתלהבת מהקשר שלה עם ווסט. "משפחתה של ביאנקה מעולם לא הייתה מעריצה של קניה. הקשר שלהם גבה ממנה מחיר - וזה ברור שכולם מעדיפים שהיא לא תחזור אליו", מסרו מקורבים לסנסורי. 
על אף שלא צוין מה גרם לשניים לחשוב על פירוק היחסים, מקורות יודעי דבר מציינים כי קניה ווסט שוחח עם מקורביו וסיפר כי הוא מתכנן לעבור לגור בטוקיו ולהתגרש מביאנקה סנסורי. 
כידוע, לצד העובדה כי בני משפחתה של ביאנקה לא מחבבים את הראפר המפורסם, בחודש נובמבר האחרון דווח כי השניים החליטו לבצע הפסקה בזוגיות. מקורביה של סנסורי, סיפרו לאתר "דה סאן": "כולנו ממש מודאגים. זה לא מי שהיא. אין לה אף אחד כרגע בחיים חוץ מקניה. המצב מאוד מפחיד".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה