תקשורת ומדיה

עיתונאי וואלה מגחך על הקולגות: "הדביקו את התפאורה עם נייר דבק"

איזה ערוץ טלוויזיה הרשה לעצמו להגיש את המשדר המיוחד לקראת ציון יום השנה לטבח ה-7 באוקטובר עם תפאורה מביכה ומאולתרת? עיתונאי וואלה, דוד ורטהיים, עם התשובות

מערכת ice | 
I24NNEWS (צילום מתוך חשבון ה-X של @dverthaim@)
עורך וואלה ברנז'ה, דוד ורטהיים, עוקץ הלילה את המשדר המיוחד לערב ה-7 באוקטובר בערוץ i24news ולועג להשקעה הדלה בתפאורה ובנראות שולחן הפאנל: "פרס המתנ"ס לשנת 2024 ל-i24news שהדביקו את התפאורה עם נייר דבק שחור מטמבוריה ביפו".
ורטהיים שצירף תיעוד מהמשדר הראה את הפאנל בהנחיית מגישת המהדורה המרכזית של הערוץ, מירי מיכאלי, לצד כתבי i24news על רקע ההריסות בעוטף עזה ומה שנראה כמו שולחן מאולתר עם כרזת הערוץ שהודבקה בנייר דבק שחור.
 
ורטהיים, שלא הסתפק בעקיצה, המשיך ללעוג לערוץ הטרי וכתב: "גורם בכיר בענף אומר לי הערב" 'השאלה האמיתית היא מי צפה ושלח לך".
על פי ויקפדיה, ערוץi24NEWS  הוא ערוץ חדשות ואקטואליה בינלאומי. הערוץ, שעלה לשידור ב־2013, משדר בארבע שפות: אנגלית, צרפתית, ערבית ועברית. בסיס החברה נמצא בלוקסמבורג, אך השידור עצמו מגיע מאולפנים אשר הוקמו בנמל יפו בתל אביב-יפו. מטרת הערוץ היא להוות משקל נגד לערוצי חדשות בינלאומיים אחרים תוך שימת דגש על נקודת המבט הישראלית. הערוץ נמצא בבעלותו של איש העסקים פטריק דרהי.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה