תקשורת ומדיה

גיא מרוז חושף לאן נעלם: "חטפתי אלימות, לא יצאתי מהבית"

יא מרוז, מגיש הטלוויזיה הישראלי, נעלם בשנתיים האחרונות מהמסך אחרי שהגיש במשך שנים את התוכנית "אורלי וגיא" עם אורלי וילנאי. כעת, מרוז חושף מדוע נעלם מהמסך לחלוטין, את האלימות שספג, התקף הפסיכוזה הקטלני והטיפול שעבר: "הייתי במשבר חיי, נכנסתי לפרנויה"
מערכת ice |  1
גיא מרוז (צילום All in podcastim)
גיא מרוז, מגיש הטלוויזיה הישראלי, נעלם בשנתיים האחרונות מהמסך אחרי שהגיש במשך שנים את התוכנית "אורלי וגיא" עם אורלי וילנאי. כעת, מרוז חושף מדוע נעלם מהמסך לחלוטין, את האלימות שספג, התקף הפסיכוזה הקטלני והטיפול שעבר.
בראיון מקיף שערך מרוז הבוקר (רביעי) ל"וואלה!", חשף מרוז כי הכל החל בקורונה, אז הוא ואורלי היו צריכים להגיש תוכנית ברשת 13, אך ביטלו אותה ברגע האחרון אחרי שנודע כי וילנאי "סובלת ממחלה אוטואימונית, תסמונת צ'רג שטראוס", והרופא אסר עליה לצאת מהבית, לכן הוא החליט להישאר איתה.
בתקופת הקורונה, השניים היו ממתנגדי החיסונים הראשונים שהדהדו זאת, ועל כך מרוז סיפר: "בגלל שהצגנו דעה אחרת היה עלינו כעס גדול". בהמשך, מרוז חשף כי בעקבות ציוץ שלו, בו טען שאם בן גביר נבחר לתפקיד שר הוא עוזב את הארץ, החלה מתקפה חסרת תקדים נגדו: "חטפתי אלימות, צעקות וכעס שבחיים לא עברתי. ספגתי את כל הקללות האפשריות שיש".
בהמשך, חשף שהוא נכנס להתקף פסיכוטי קשה, והיה מטופל בכדורים שקיבל מפסיכיאטר: "נכנסתי לפרנויה. זה היה משבר חיי. לא יצאתי מהבית 6 חודשים. הפכתי לשבר כלי. הייתי במשבר גדול". 
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    גיא מרוז הסיפםור שלכםפ מעניין לי את הת'חת . (ל"ת)
    רני 10/2024/02
    הגב לתגובה זו
    2 0
    סגור