טלוויזיה

רגע מביך בחדשות 13: למה הפנאליסט נקרע מצחוק בשידור חי?

התגובה של האלוף במיל' עמירם לוין למשמע הדיווח כי נתניהו נמצא בבונקר בירושלים הייתה אולי מוגזמת מעט והעיתונאי אמיר אורן צייץ: "תגובת השנה: אלוף עמירם לוין, מהאמיצים והמתוחכמים במפקדי סיירת מטכ"ל, מתפוצץ לשמע הידיעה על המנהיג העליון המתבצר בתת-קרקע ההררי"
מערכת ice | 
חדשות 13 (צילום מסך רשת 13)
לאחר שכתבת חדשות 13, מוריה אסרף, מסרה במהדורה אמש (שלישי) כי ראש הממשלה בנימין נתניהו ביצע את עבודתו מהבונקר הממוגן סמוך להרי ירושלים שם התקיים דיון הקבינט, הפאנליסט אלוף במיל' עמירם לוין, התקשה להסתיר את תחושתו ופרץ בצחוק בלתי נשלט בשידור חי שגרם גם למוריה אסרף עצמה לצחוק.
אבל נראה שהתגובה של לוין לא הייתה מכובדת והעיתונאי אמיר אורן צייץ: "תגובת השנה: אלוף עמירם לוין, מהאמיצים והמתוחכמים במפקדי סיירת מטכ"ל, מתפוצץ לשמע הידיעה על המנהיג העליון המתבצר בתת-קרקע ההררי".

יש לציין כי דובר צה"ל אמר: "בשלב זה אנחנו לא מזהים איומים נוספים מאיראן וניתן לצאת מהמרחבים המוגנים. במהלך המתקפה ביצענו יירוטים רבים אך זוהו גם פגיעות ולא ידוע לנו על נפגעים". הגרי הנחה את "לא להעביר מידע לאויב ולא להעביר את תיעודים בהם נראו נפילות באזור. אנחנו לא מזהים איומים נוספים במרחב האווירי".
כך או כך לאחר המתקפה, המנהיג העליון של איראן, חמינאי, צייץ בשפה העברית: "בעזרת השם, מכות חזית ההתקוממות יהפכו חזקות וכואבות יותר על הגוף השחוק והנרקב של המשטר הציוני".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה