טלוויזיה

מגישת חדשות 13 נזכרת בכאב: "חוסר ודאות, כמעט שנה"

בפרומו לקראת השנה ליום בו פרצה המלחמה, ה-7.10, הילה קורח כתבה: "חברי כיתות הכוננות בישובים המפונים בצפון שומרים על הבית כבר כמעט שנה, רחוק ממשפחותיהם, תחת טילים, כטב״מים, שריפות וחוסר ודאות. אתם אנשים מפלדה, תודה!  הלוואי תהיה לכם ולכולנו שנה טובה יותר ושכולם ישובו הביתה במהרה ובשלום" 
מערכת ice | 
הילה קורח (צילום מסך חדשות 13)
הילה קורח הייתה שם באולפן חדשות 13, ממש מהרגע בו החלה מלחמת חרבות ברזל. הרגע הזכור ביותר היה עם שלי שם טוב, אמו של עומר שנחטף ממסיבת הטבע 'נובה' ברעים, אז קראה לאיחוד של העם ויצאה נגד התקשורת שעושה את ההפך ומפלגת בימים הכי קשים. שנה אחרי, למגישה יש הרבה במה להזכר.
בפרומו לקראת השנה ליום בו פרצה המלחמה, ה-7.10, היא כתבה: "חברי כיתות הכוננות בישובים המפונים בצפון שומרים על הבית כבר כמעט שנה, רחוק ממשפחותיהם, תחת טילים, כטב״מים, שריפות וחוסר ודאות. אתם אנשים מפלדה, תודה!  הלוואי תהיה לכם ולכולנו שנה טובה יותר ושכולם ישובו הביתה במהרה ובשלום" 
 
כזכור, לא מזמן, קורח שיתפה את תמונתה של אמה וכתבה: "זאת אמא שלי כפרה עליה, בדיוק סיימנו שיחה מדכדכת על איך אפשר השנה בכלל לחגוג את החגים", והוסיפה תמונה עליה כתבה: "החלק החשוב אחרי כל ארוחה - טקס החזרת הקופסאות".

מגישת חדשות 13 הוסיפה: "סיכמנו שחשוב להודות על מה שיש, אני מנצלת את המשפחה שלי פה כדי להזכיר שלפעמים צריך לעזור לברכה להגיע, להושיט יד", היא הוסיפה: "הלוואי שתהיה לנו שנה טובה יותר. ושכולם יוכלו לחגוג בבתיהם הבטוחים, עם האהובים שלהם, במהרה בקרוב בימינו".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה