טלוויזיה

כתב חדשות 13 מביך את אל-ג'זירה: "אל תשלח הודעות יותר"

כתב אלג׳זירה פנה לכתב חדשות 13 מאיר מרציאנו לבקש אישור שימוש בוידאו - וזה מה שמרציאנו השיב לו: ״אני לא מאשר לך להשתמש בסרטון. אני לא משתף פעולה עם אנשים וכלי תקשורת שתומכים בטרור ומצדדים ברצח חפים מפשע. אל תתקשר או תשלח הודעה לטלפון שלי לעולם לא. תחי ישראל״
מערכת ice |  1
חדשות 13 (צילום מסך רשת 13)
מלחמת חרבות ברזל נכנסה ליומה השביעי, כאשר נכון לשעה זו אושר כי נרצחו לפחות 1,200 ישראלים, בעוד על פי הערכות לפחות 130 ישראלים נחטפו ונלקחו כשבויים לרצועת עזה, כאשר רבים מוגדרים עדיין, גם היום (שישי) כנעדרים, כאשר הזעם ורצון הנקמה מבעבע בקרב הציבור הישראלי ויש אפילו עיתונאים שלא מוכנים לנהוג כפי שנהגו בעבר.
מסתבר, כי אחד מכתבי אלג׳זירה פנה לכתב חדשות 13 מאיר מרציאנו כדי לבקש אישור ממנו עבור שימוש בוידאו, אך בתגובה מרציאנו השיב לו: ״אני לא מאשר לך להשתמש בסרטון. אני לא משתף פעולה עם אנשים וכלי תקשורת שתומכים בטרור ומצדדים ברצח חפים מפשע. אל תתקשר או תשלח הודעה לטלפון שלי לעולם לא. תחי ישראל״
זו לא הפעם הראשונה שאל ג'זירה מובכת, כאשר ליעוז כהן, הסטנדאפיסט שביחד עם אלעד צפני הוביל את סדרת סרטוני היוטיוב והפייסבוק המצליחה 'הישיבה בסלון', ומי שכיכב ביחד עם צפני בעונה השלישית של 'האח הגדול', זיהה כתבת של אל ג'זירה המשדרת משטח ישראל ופשוט החליט לקחת לה את המחשב הנייד מול המשטרה שבאזור.

כהן שאל את הכתבת: "את אל ג'זירה נכון?", אותה כתבת השיבה: "כן", ואז כהן לקח את המחשב של אותה כתבת וצעק לעבר כוחות המשטרה כך: "חבר'ה משטרה, יש פה מחבלת, לקחתי לה את המחשב, לקחתי לה את הנתונים, בטוח יש במחשב הזה דברים נגד ביטחון ישראל", בעוד לטענתו של כהן אחד השוטרים לחש לו 'חיכינו לך'. על שני אזרחים שהתערבו לטובתה של כתבת אל ג'זירה צעק כהן כך: "אתה הזבל הכי גדול שיש, אתה זין, צריך להוציא אותך להורג יא זבל, אתה בן זונה. תמותי יא בת זונה, יא מחבלים, יא בת זונה. באה פה מול משפחות שכולות, תמותי, ואתה יא חתיכת זרע לבטלה, יא בוגדים, פה מול המשפחות אתה עומד? יא בני זונות. איך אדון מפקד הסכמת להם לעמוד פה בכניסה מול הגופות של הילדים שלנו? מי זה המפקד הזה? שיתפטר! שיתפטר! קחו להם את הכרטיסי זיכרון! הם בוגדים! הם שולחים מיקומים!".
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    עופו מפה
    יוסף 10/2023/13
    הגב לתגובה זו
    3 0
    טוב מאד ככה יעשה לכל כתב שמסית נגד ישראל וקל וחומר בעת מלחמה. אל גזירה תחנה אמטי יהודית אנטי ישראלית שכל העובדים בה מחכים למפלתינו ולמותינו. הגיע הזמן להעיף את הנוולות מכאן ולא לאפשר להם סיקור וצילומים וכן הם מעבירים מיקומים.
    סגור