תקשורת ומדיה

הילה קורח נפרדת בכאב: "המציאות שוב הכתה, שובר את הלב"

קורח העלתה סטורי כואב לאינסטגרם שלה עם תמונתו של עפרי גופר וכתבה: "ואז המציאות שוב הכתה. עפרי היה כל כך מתוק וכל כך מוכשר. לכתו המוקדמת מאוד שוברת את הלב"
מערכת ice |  1
הילה קורח (צילום צילום מסך רשת 13)
גם בחדשות 13 עצובים הבוקר. לאחר שעפרי גופר, איש תאגיד השידור כאן ומעורכי המוזיקה הבכירים בישראל, הלך לעולמו אמש (בין שישי לשבת) והוא בן 40 בלבד, לאחר מחלה קשה. גם מגישת המהדורה הילה קורח נפרדה ממנו.
קורח העלתה סטורי כואב לאינסטגרם שלה עם תמונתו של עפרי גופר וכתבה: "ואז המציאות שוב הכתה. עפרי היה כל כך מתוק וכל כך מוכשר. לכתו המוקדמת מאוד שוברת את הלב"
לפניה היה זה ערן סויסה ספד לו באינסטגרם שלו בפוסט מרגש ביותר שהעלה לצד תמונה של גופר בימים הרבה יותר טובים: "אני לא מאמין שאני כותב את זה. הדיג׳יי עופרי גופר, עורך מוזיקה מהטובים ביותר ובן אדם נדיר, הלך לעולמו, לאחר מאבק במחלת הסרטן".

עוד כתב סוויסה על גופר בכאב רב: "היינו יחד בצבא והוא בין הראשונים ששיתפתי אותו על היציאה בשאלה שלי (וגם הראשון שגרם לי לאכול חומוס).  איש מיוחד, טוב, מוכשר ומהסוג שתמיד כיף לפגוש ברחוב. נשוי לשחקנית והמנחה אביה מלכה. עולם דפוק".
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    להילה קורח המורעלת כדור רעל
    אזרחי ישראל היהוד 08/2024/12
    הגב לתגובה זו
    0 0
    הילה קורח אים תדברי פחות שקרים הסתה מכונת רעל שהילדים שלך לא יהוי דומים לך עלובת נפש את כדור אנטישמי מורעל לא נעימה שמולנית רקובה רק שהילדים שלך לא יקחו אותך למודל חס וחלילה מענין מי חי איתך את כדור של שינאה מגעילה לכי לעזזל
    סגור