רכילות עסקית

מגיש חדשות 13 נחשף: מה אודי סגל עשה באירוע של קבוצת תדיראן?

קבוצת תדיראן קיימה אירוע הרמת כוסית לרגל ראש השנה. לצד בכירים רבים, ביניהם מנכ"ל איגוד חברות אנרגיה ירוקה לישראל, נכח גם העיתונאי אודי סגל. מגיש מהדורת החדשות של ערוץ 13 העביר הרצאה מעניינת לנוכחים בנושא "תובנות, מחשבות ושאלות על הכרעה וניצחון"

מערכת ice | 
ממרוד וסגל (צילום גיל נחושתן)
קבוצת תדיראן קיימה לאחרונה אירוע הרמת כוסית חגיגי, בו השתתפו לקוחות, שותפים וספקים. משה ממרוד, מנכ"ל ובעלים של קבוצת תדיראן, בירך את הנוכחים באיחולים לשנה פורייה ומוצלחת. בין הבכירים שהשתתפו באירוע המיוחד של קבוצת תדיראן, ניתן היה להבחין באיתן פרנס, מנכ"ל איגוד חברות אנרגיה ירוקה לישראל. 
בחלק האומנותי של האירוע, נערכה הרצאתו של אודי סגל, מגיש מהדורת החדשות המרכזית בערוץ 13,  בנושא: "תובנות, מחשבות ושאלות על הכרעה וניצחון". האירוע נערך ב-Tadiran Center, אולם התצוגה החדש של החברה, המציג את התפתחות המותג משנות ה-60 ועד היום.

(צילום:  גיל נחושתן)
במרכז מוצגים תחומי הפעילות המרכזיים של תדיראן: מיזוג אוויר, פתרונות חימום מים, מערכות סולאריות, אגירת אנרגיה, טעינת רכבים וטכנולוגיות נוספות תוך דגש על תעשייה ישראלית עם מפעלי ייצור ופיתוח כחול לבן. 
כזכור, בחודש שעבר דיווחה תדיראן על מספר שינויים מהותיים בחברה. במסגרת התוכנית האסטרטגית לשנים 2023-2026 אשר אושרה על ידי חברי דירקטוריון החברה בשנה שעברה, הכריזה קבוצת תדיראן על מספר מינויים חדשים.
על פי הדיווח, קבוצת תדיראן מינתה את שניר שרון לתפקיד משנה למנכ"ל ומנהל עסקים ראשי בחברה. בנוסף, רן סבן  מונה לתפקיד סמנכ"ל הכספים של תדיראן גרופ ודני וקנין מונה למנכ"ל חברת הבת תדיראן מוצרי צריכה וטכנולוגיה.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה