תקשורת ומדיה

אודי סגל חוטף: "מצטייר כמאמי של הטלוויזיה, אני חוויתי אלימות"

לאחר שמנכ"לית חדשות 13 המפוטרת יצאה בסבב ראיונות והביקורת שלה על אודי סגל עלתה לכותרות, בריאיון בפטריוטים היא עושה זאת שוב. "על אף שלא נגעו בי, אני חוויתי אלימות", אמרה
מערכת ice |  6
אודי סגל (צילום פלאש 90/ יונתן זינדל)
יוליה שמאלוב ברקוביץ'  עוררה סערת ענק כאשר מונתה לתפקיד מנכ"לית חדשות 13, כאשר נטען כי היא מזוהה עם הליכוד והיא הגיעה כדי לבצע הפיכה בערוץ. מי שטען את הטענות האלו אלו כמובן גם מי שנאבקו במינוי מיומו הראשון, עובדי ערוץ 13.
לאחר שפוטרה, היא אינה חוסכת בביקורת כלפיהם וחושפת מעט מה היה מאחורי הקלעים. מי שבמוקד דבריה של ברקוביץ' הוא דווקא מגיש המהדורה המרכזית בערוץ, אודי סגל.
לאחר שדיברה על החרם שעברה היא התייחסה למי שהיא מכנה אליטות שלא מוכנים לקבל דעה שונה, ואמרה: "הם מופיעים בערוצי הטלוויזיה, שהם בעד זכויות האזרח, בעד זכויות האדם, ובפעול זה לחלוטין שקר. הרבה אנשים פה ראו את הסיפור שלי עם אודי סגל. אודי סגל, סליחה  על הביטוי, אבל ה'מאמי של הטלוויזיה' פתאום מתגלה כאדם שיכול לדבר אליי בצורה, שאני חוויתי בפעם הראשונה על אף שלא נגעו בי, אני חוויתי אלימות".
עוד אמרה: "ואני שמעתי אתמול טיקטוק איתו על איזשהו ריאיון שלו עם חבר כנסת, לא זוכרת מאיזו מפלגה, שהוא מדבר בלי בושה לאותו חבר כנסת שהוא איש דתי, שהוא רוצה להגיד ש"ארץ דרך קדמה לתורה". אתה אומר את זה?" התפלאה שמאלוב ברקוביץ' והוסיפה: "מה עם דוגמה אישית? אם אתם החלטתם שאתם רוצים לבוא על המסך ולהביע את אותם ערכים ומאחורי הקלעים עורבא פרח".
"אז אני רוצה שהציבור שרואה תקשורת, כל תקשורת, הוא חייב להבין שכשהוא רואה משהו ויש קמפיין גדול נגד משהו, הוא צריך לפתח לעצמו חשיבה עצמאית. לצערי הרב הציבור בישראל שבוי. הכל בערוצי המיינסטרים אותו דבר". הוסיפה.
תגובות לכתבה(6):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 6.
    אודי סגל לא חוטף ולא כלום
    gri 09/2024/08
    הגב לתגובה זו
    0 1
    כולה סוסה טרויאנית שנתניהו ניסה להחדיר לחדשות 13 לא מצליחה לקבל את הכישלון, והיא יוצאת במתקפה פתטית בניסיון להציל את הכבוד שאין לה כבר שנים. גם די נו, יוליה, תפסיקי להגיב כאן, זה באמת פתטי.
    סגור
  • 5.
    ערוץ 13 משניא מפלג וגורם לקרע בעם
    סימה 09/2024/08
    הגב לתגובה זו
    1 1
    ערוץ בושה
    סגור
  • 4.
    זה מה שנזכור ממנו. הוא וכל חבורת הזבל. כולם יעופו!!!! (ל"ת)
    יונתן 09/2024/08
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • 3.
    ערוץ 13 בדרך להיסגר (ל"ת)
    יונתן 09/2024/08
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • 2.
    אודי סגל זה שקית אשפה מהלך ! (ל"ת)
    אסף 09/2024/08
    הגב לתגובה זו
    3 1
    סגור
  • 1.
    המאמי נגמר מזמן.אודי והילה וכל 13 הם מכונת רעל ושנאה . (ל"ת)
    ערוץ השנאה 13 09/2024/08
    הגב לתגובה זו
    3 1
    סגור