תקשורת ומדיה

סיון כהן סבן מתפרקת: "מה שנשאר מהגבורה זה רק כתמי הדם"

סיון כהן סבן הביעה את כאבה על מותם הטרגי של ששת החטופים, בעקבות הסרטון הקשה לצפייה שפרסם דובר צה"ל. סיון כהן סבן: "עד הרגע האחרון אלכס, אורי, הירש ואלמוג עוד ניסו להגן על עדן וכרמל מפני הרוצחים המתועבים. מה שנשאר מהגבורה הזאת זה רק כתמי הדם"

מערכת ice |  1
סיון כהן (צילום מסך מתוך הכל כלול)
הסרטון שפרסם דובר צה"ל, דניאל הגרי, על התנאים הקשים בהם הוחזקו ששת החטופים במנהרות חמאס, טלטל רבים מאזרחי ישראל. אשת התקשורת סיון כהן סבן פרסמה מוקדם יותר היום (רביעי) סטורי בחשבון האינסטגרם שלה, ובו שיתפה תמונה קשה לצפייה שחשף דובר צה"ל לכלי התקשורת. 
"עד הרגע האחרון אלכס, אורי, הירש ואלמוג עוד ניסו להגן על עדן וכרמל מפני הרוצחים המתועבים. מה שנשאר מהגבורה הזאת זה רק כתמי הדם. סליחה. עדן, כרמל, אורי, הירש, אלמוג ואלכס", כך כתבה אשת התקשורת סיון כהן סבן בסטורי שפרסמה.

(צילום: sivan_cohen_saban@)
כזכור, אמש (שלישי) חשף דובר צה"ל תיעוד קשה מהמנהרה שבה הוחזקו ששת החטופים, הרש גולדברג-פולין, אורי דנינו, עדן ירושלמי, אלכס לובנוב, אלמוג סרוסי וכרמל גת, בחודש אוגוסט האחרון. בסרטון שפורסם, הגרי תועד במנהרה הצרה שהקים ארגון הטרור חמאס בעודו מצביע על כתמי הדם במקום שבו לדבריו נרצחו החטופים. 
על פי דובר צה"ל, מדובר במנהרה צרה באורך של כ-120 מטרים ועומק של כ-20 מטרים. רוחבה הינו בין 0.6 עד 0.9 מטר בלבד והגובה שלה הינו כ-1.5 מטר, דבר שאילץ את דניאל הגרי להתכופף במהלך הסיור.
נשיא ארה"ב, ג'ו ביידן, צפה אף הוא בסרטון שפרסם דובר צה"ל. בהודעה הרשמית שמסר אמש, אמר ביידן: "מוקדם יותר היום, במנהרה מתחת לעיר רפיח, איתרו כוחות ישראליים שש גופות של חטופים שהוחזקו בידי חמאס. אני שבור לב וכועס. אל תטעו, מנהיגי חמאס ישלמו על הפשעים הללו. ואנחנו נמשיך לעבוד מסביב לשעון לעסקה שתבטיח את שחרור החטופים הנותרים".
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    לא נעים
    יוד 09/2024/12
    הגב לתגובה זו
    0 0
    לראות ולשמוע או לקרוא את המזויפת הזו ה"מתפרקת".
    סגור