תרבות ופנאי

עדן חסון במתקפה חריפה: "הזדעזעתי, מה קרה לנו?"

עדן חסון התייחס לסערת טקסי ה-7 באוקטובר אשר עלתה לכותרות בחודש האחרון. בסטורי שפרסם בחשבון האינסטגרם שלו, כתב הזמר: "צפיתי בשיח האלים כלפי זמרים שבחרו לשיר בטקס מסוים, ובכנות הזדעזעתי. מה קרה לנו כחברה?"
מערכת ice | 
עדן חסון (צילום יניר סלע)
מוקדם יותר היום (רביעי) הודיע הזמר עדן חסון כי בעקבות מותם הטרגי של שני הלוחמים ופציעתם של שבעה חיילים בהתרסקות מטוס צה"ל בעזה, הדואט החדש שהיה אמור לצאת היום ידחה למחר (חמישי). בסטורי שפרסם בחשבון האינסטגרם שלו, התייחס חסון לסערת טקסי ה-7 באוקטובר אשר עלתה לכותרות בחודש האחרון. 
"הבחירה שלי לשיר בשני הטקסים נובעת מתוך כבוד למגוון הדעות שיש לנו במדינה ומתוך כבוד הגדול למשפחות החטופים. הבוחרים ברע יראו בזה התייפייפות ובוחרים בטוב יצאו בזה את החיוביות", כך כתב עדן חסון לעוקביו.
לדבריו, הוא מרגיש כי בזמן האחרון ניתן להבחין בשיח מפלג ומשוסע יותר מאשר בשיח בריא, מקבל ומכיל. "לצערי, בזמן האחרון הקיצון של שני הקצוות גבר על הקול השפוי, שבשיח בריא יכל למצוא מחנה משותף גם בימין וגם בשמאל. ואני, מאז שפיתחתי דעות על העולם, בסקאלה הזאת, מצאתי את עצמי מאמץ דעות משני הצדדים". 


(צילום: edennhason@)
כזכור, בתקופה האחרונה לא מעט זמרים וזמרות הותקפו בעקבות החלטתם שלא לקחת חלק בטקס המרכזי שמארגנת השרה מירי רגב. בעקבות כך, ציין חסון: "לאחרונה צפיתי בשיח האלים כלפי זמרים שבחרו לשיר בטקס מסוים, ובכנות הזדעזעתי. מה קרה לנו כחברה? מתי זה נהיה כל כך חד ומשסע? אני מקווה שתמצאו הכלה במילים שלי, הבעיות שלנו יפחתו משמעותית אם נקשיב יותר ונדבר פחות".
 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה