בארץ

אסון: מסוק צה"ל התרסק בעזה, שני לוחמים נהרגו ושבעה נפצעו

דובר צה"ל התיר לפרסום: מסוק מסוג "ינשוף" של חיל האוויר התרסק ברצועת עזה במהלך משימת פינוי. על פי הערכות, ההתרסקות נגרמה כתוצאה מתקלה טכנית ולא מאש האויב. שני לוחמים נהרגו, שבעה לוחמים נוספים נפצעו ופונו לבית החולים
מערכת ice | 
מסוק צבאי (צילום פלאש 90/ מיכאל גלעדי)
דובר צה"ל התיר לפרסום את האסון הכבד ברצועת עזה, וחשף כי במהלך הלילה (בין שלישי לרביעי), מסוק מסוג ״ינשוף״ של חיל האוויר, במסגרת משימת פינוי לוחם שנפצע לקבלת טיפול רפואי בבית חולים, התרסק במרחב רפיח במהלך הנחיתה. 
בצה"ל טוענים כי מתחקור ראשוני, עולה כי ההתרסקות לא נגרמה כתוצאה מאש אויב וכי חמאס או מי מהארגונים ברצועה לא אחראי להפלת המסוק. עוד טוענים בצה"ל כי סיבת ההתרסקות עודנה מתוחקרת. וכי לא חל שינוי בפעילות המבצעית של חיל האוויר. למעשה, ההשערות הן שהמסוק התרסק כתוצאה מתקלה טכנית, בעת פינוי פצועים.
כתוצאה מהתרסקות המסוק, שני לוחמי צה"ל נהרגו, הודעה נמסרה למשפחותיהם. דובר צה"ל הודיע כי שמותיהם של שני הלוחמים שנהרגו בהתרסקות המסוק טרם הותרו לפרסום ויפורסמו בהמשך.
בנוסף על כך, באירוע נפצעו באורחים שונים שבעה לוחמים נוספים, אשר פונו לקבלת טיפול רפואי בבית חולים ומשפחותיהם עודכנו. לאחר האירוע, מפקד חיל האוויר, אלוף תומר בר מינה ועדת חקירה חילית בנושא שתבדוק את נסיבות האירוע.
 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה