תרבות ופנאי

חוה אלברשטיין על טקסי ה-7 באוקטובר: "מחשבה בלתי נסבלת"

קולות המתנגדים לטקסי הזיכרון הממלכתיים לציון טבח השבעה באוקטובר מקבלים כעת חיזוק לא שגרתי מצד חוה אלברשטיין: "המחשבה שהאסון שקרה לנו ב-7.10 יהפוך לטקסי זיכרון צפויים ורשמיים היא בלתי נסבלת", כתבה הזמרת

מערכת ice | 
חוה אלברשטיין (צילום פלאש90)
הסערה סביב טקסי הזיכרון הממלכתיים שצפויים השנה לטבח השבעה באוקטובר צוברת תאוצה. עשרות משפחות חטופים ומשפחות שכולות דרשו מרה"מ לבטל את הטקס הממלכתי לאסון, עליו תופקד השרה מירי רגב. וחברי קיבוץ נירים אף הודיעו שלא ישתפו פעולה עם הטקס ולא יאפשרו לצלם אותו בשטחם, וקראו לממשלה להקים ועדת חקירה ממלכתית במקום. בנוסף, חלק ממשפחות קורבנות הטבח מסרו כי בכוונתם להפיק טקס עצמאי משל עצמן לאירועים המחרידים.
הזמרת חוה אלברשטיין, שלא מרבה להתבטא פומבית, כעת מוסיפה את דעתה בעניין. אלברשטיין, שסיפרה בעבר שסיפור החטופים גרם לה הלם וכאב, אף הוציאה בתחילת החודש את השיר "אבא חטוף" על אביו של החטוף אלמוג מאיר ג'אן שהלך לעולמו יממה לפני שבנו שב מהשבי. "הרגשתי חובה לשתף עוד אנשים בתמונה המיוסרת והעצובה הזאת", כתבה אז היוצרת.
אמש פרסמה אלברשטיין סטורי בחשבון האינסטגרם שלה בו היא מביעה תמיכה ברצון המשפחות בכל מה שקשור בטקסי הזיכרון המתקרבים. "המחשבה שהאסון שקרה לנו ב-7.10 יהפוך לטקסי זכרון צפויים ורשמיים היא בלתי נסבלת. צריך להניח לאבלים שאיבדו את יקיריהם לבחור את האופן בו יזכירו אותם ובכך לכבד את הצעד שלהם".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה