בארץ

מתקרבים לעסקה? "מקסימום חטופים חיים כבר בשלב הראשון"

מזכיר המדינה האמריקני נפגש היום נתניהו במאמצים נוספים בתייוכו במסגרת הניסיונות להגעה לעסקת חטופים. היום נראה, על פי הדיווחים כי ישנה התקדמות מסוימת ואף בלינקן אמר כי נתניהו הסכים למתווה וכעת זה "בידיים של חמאס"
מערכת ice |  1
בנימין נתניהו (צילום פלאש 90/ מרים אלסטר)
מזכיר המדינה של ארצות הברית, אנתוני בלינקן, נפגש היום (שני) עם ראש ממשלת ישראל, בנימין נתניהו, בהמשך למאמצי התיווך האמריקניים בניסיונות להגעה לעסקת חטופים עם ארגון הטרור חמאס בעזה.
לאחר שבמשך תקופה ארוכה נראה כי המשא ומתן היה תקוע, היום הדיווחים ובלינקן עצמו מבשרים על התקדמות משמעותית. על פי בלינקן, נתניהו הסכים למתווה ההצעה האמריקנית, שפרטיו לא פורסמו עדיין. עוד אמר בלינקן כי כעת ההחלטה נמצאת "בידיים של חמאס".
 
צילום: דוברות רה״מ
מדברי ראש הממשלה נתניהו לאחר הפגישה עם בלינקן בנושא עסקת החטופים המתגבשת: "הייתה לי היום פגישה טובה וחשובה עם מזכיר המדינה בלינקן. אני מאוד מעריך את המאמצים שארצות-הברית משקיעה בהגנה אזורית מול הציר האיראני. זה חשוב כמובן למדינת ישראל".
עוד הוסיף נתניהו ואמר: "אני גם מאוד מעריך את ההבנה שארצות-הברית גילתה לאינטרסים ביטחוניים חיוניים שלנו, תוך כדי המאמצים המשותפים שלנו להביא לשחרור חטופינו".
לסיום, אמר ראש הממשלה: "ואני מבקש להדגיש: מאמצים לשחרור מקסימום מספר חטופים חיים - כבר בשלב הראשון של העסקה".
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    ביבי יכולת מזנן עם גנץ להחזיר חטופים ולחסוך הרג
    שעיה 08/2024/19
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אם היית צ קשיב כנ י בהתחחה לגנץ ואייזנקוט לא הייתו מגיעים למצב של הרג חיילים חיילים חטופים ואזרחים הפכת את המצב ליותר גרוע .יה חתיכת אפס שקרן נוכל אתה האשם הראשי בכל.
    סגור