תקשורת ומדיה

לאחר המו"מ המפרך: העסקה ששווה 28 מיליארד דולר יוצאת לדרך

לאחר חודשים בהם עסקו שתי ענקיות המדיה סקיידאנס ופרמאונט במשא ומתן מפרך, בנוגע למיזוג האפשרי שלהן, פרמאונט אישרה את העסקה, שתייצר חברת ענק בשווי 28 מיליארד דולר
מערכת ice | 
עסקת מיזוג-אילוסטרציה (צילום shutterstock)
השליטה של משפחת רדסטון, בעליה של ענקית המדיה CBS הסתיימה כאשר המתחרה העזה שלה פרמאונט, הסכימה למיזוג הענק בשווי 28 מיליארד דולר, עם ענקית אחרת - סקיידאנס.
העסקה אושרה בתום חודשים של משא ומתן מפרך בין הצדדים שבמהלכו אף היה פיצוץ בשיחות והוא הופסק, אך לאחר שהשיחות חזרו לשולחן, האישור המיוחל הגיע. במסגרת העסקה הוחלט כי סקיידאנס תחילה תשקיע 8 מיליארד דולר בפרמאונט, שלה יש 45 ימים להשיג עסקה טובה יותר ואם לא, אז המיזוג הענק יצא לדרך.
העסקה אושרה לאחר שחברת המדיה סקיידאנס, אותה ייסד לא אחר מאשר דייוויד אליסון, בנו של מייסד אורקל לארי אליסון, שיפרה את הצעתה והסכימה לשלם סכום של 1.75 מיליארד דולר. דייוויד אליסון יהיה המנכ"ל בחברה החדשה לאחר המיזוג, וג'ף של יהיה הנשיא שלה.
תאגיד CBS ומשפחת רדסטון אחראיים לחלק מהסרטים הגדולים והאהובים ביותר שנעשו אי פעם וביניהם שוברי הקופות "פורסט גאמפ" בכיכובו של טום הנקס וכמובן "הסנדק" עם הכוכב מרלון ברנדו, בתפקיד שייזכר לדורות וזיכה את השחקן בפרס אוסקר.
 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה