תקשורת ומדיה

יעקב ברדוגו מקבל זריקת עידוד ממגיש ערוץ 14: "צודק ב-100%"

לאחר שדובר צה"ל תקף את יעקב ברדוגו, הכתב הפוליטי של ערוץ 14, כאשר האחרון טען כי הרמטכ"ל תומך בהמשך שלטון חמאס בעזה, מיהר שמעון ריקלין לצאת להגנתו. שמעון ריקלין: "הרצי תומך בהפסקת המלחמה עכשיו, מכאן שבעקיפין הוא תומך בהישארות חמאס בשלטון"

מערכת ice |  2
יעקב ברדוגו (צילום יונתן זינדל פלאש 90)
מוקדם יותר היום (שלישי), נודע כי יעקב ברדוגו, הכתב הפוליטי של ערוץ 14, הסתבך עם דובר צה"ל, זאת בעקבות טענותיו של האחרון כי הרמטכ"ל הרצי הלוי תומך בהמשך שלטון חמאס ברצועת עזה. 
בעקבות אותן טענות שהקפיד להציג ברדוגו בפומבי, דובר צה"ל, תת אלוף דניאל הגרי, יצא נגד כתב חדשות 14 ומטעמו נמסר: "הפרסום של יעקב ברדוגו לפיו הרמטכ״ל תומך בהשארת שלטון חמאס בעזה, הוא שקר חמור ומשולל כל יסוד. הרמטכ״ל התבטא אינספור פעמים בעניין, גם באופן פומבי, שאין לאפשר את המשך השליטה של חמאס בעזה".
על רקע תגובתו של דובר צה"ל סביב טענותיו של הכתב הפוליטי של ערוץ 14, מיהר שמעון ריקלין, מגיש תוכנית הטלוויזיה "ריקלין ושות'" בערוץ 14, לצאת להגנת יעקב ברדוגו. 
 
בציוץ שפרסם מוקדם יותר היום, פנה ריקלין לדובר צה"ל וכתב: "שלום לדוצ. כל מי שתומך בהפסקת המלחמה עכשיו תומך בעקיפין בהישארות חמאס בשלטון. הרצי תומך בהפסקת המלחמה עכשיו, מכאן שבעקיפין הוא תומך בהישארות חמאס בשלטון".
שמעון ריקלין, מגיש תוכנית הטלוויזיה הפופולרית של ערוץ 14, המשיך להביע את הסכמתו לדבריו של יעקב ברדוגו וכתב: "לכן ברדוגו צודק 100 אחוז. זה פשוט. אין אפשרות אחרת".
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    שני ליצנים (ל"ת)
    אזרח 06/2024/19
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 1.
    דובר צה"ל
    גיורא 06/2024/19
    הגב לתגובה זו
    0 0
    מין הראוי שדובר צה"ל הרדום יתעסק בעינייני צה"ל ותפקידו בלבד. דובר צה"ל לא אמור להיתעמת עם עיתונאי בשום אופן ואם בכל זאת הוא לא יכל להיתאפק סימן שיעקוב ברדוגו צודק. מי שבעד להפסיק את המלחמה הארורה זה אומר שהוא מחזק את הישארות החמאס בעזה. מחזק את דבריו של יעקוב ברדוגו והוא פשוט אינו זוכר מה אומר גלנט והרמטכ"ל. ברדוגו יעקב מעולם לא יומר על אדם דבר וחצי דבר אם זה לא נאמר. לכן דובר צה"ל חזור למשבצת שלך ואל תיתעסק בפוליטיקה שאסור לך להתערב בשיח.
    סגור