קריירה ולימודים

הטבת מס חדשה בדרך: מי הזכאים לקבל את הכסף?

ועדת הכספים אישרה לקריאה ראשונה: עצמאיים ששירתו במילואים במהלך המלחמה, יוכלו להפקיד כספים לקרנות ההשתלמות ולקופות גמל לקצבה בגין שנת 2023, גם במהלך 2024. המשרתים יוכלו ליהנות מהטבות המס בגין ההפקדות, ולהטבה זו יהיו זכאים גם בנות או בני זוג עצמאיים של משרתי המילואים
מערכת ice | 
כסף (צילום shutterstock)
בשורה חשובה ביותר למשרתים במילואים בצה"ל. ועדת הכספים של הכנסת בראשות ח"כ משה גפני מיהדות התורה, אישרה היום (שני) לקריאה ראשונה את הצעת החוק של ח"כ אושר שקלים, לתיקון פקודת מס הכנסה, לעניין הפקדות משרת מילואים.
במסגרת הצעת החוק נקבע כי עצמאי ששירת במילואים תקופה כל שהיא, מפתיחת מלחמת חרבות ברזל ועד סוף שנת 2023, יוכל להפקיד כספים לקרן השתלמות לעצמאים ולקופת גמל לקצבה לעצמאי בשנת 2024.

כמו כן הוא יוכל גם לבקש כי כספים אלו יחשבו ויקנו לו הטבות מס שונות, כאילו הפקידם בשנת 2023. פעולה זו יכולה להתבצע גם עבור בת או בן זוג עצמאי של משרת מילואים, כך מדובר במהלך ששווה אלפי שקלים לכל משק בית זכאי.
ח"כ אושר שקלים אמר: "המטרה שלנו להעביר את החוק בקריאה שנייה ושלישית עד סוף המושב, אני מאוד מקווה שנמשיך עם אותן הבנות".  יו"ר הוועדה, ח"כ משה גפני הבטיח: "נעשה כל מאמץ כדי לאשר את החוק לקריאה שנייה ושלישית בזמן".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה