ויראלי

אקי אבני מתפרק בעקבות האסון המשפחתי: "הקרקע נשמטת מתחת לרגלי"

אקי אבני, חשף לאחרונה כי אחיין שלו, סמל נתן שמעון אבני, נפצע קשה בפיגוע בקניון בכרמיאל בו נהרג חברו הטוב - סמ"ר אלכסנדר (סשה) קימינסקי ז"ל. כעת, השחקן חושף את מה שעובר עליו: "אין לי יכולת להכיל יותר, איבדתי כל חשק לשמח"
מערכת ice |  1
אקי אבני (צילום איסנטגרם/ אקי אבני)
השחקן האהוב אקי אבני, חשף בשבוע שעבר את האסון המשפחתי שנפל עליו, אחרי שאחיין שלו, סמל נתן שמעון אבני מצפת, נפצע קשה בפיגוע השבוע בקניון בכרמיאל, בו נהרג גם חברו הטוב של אחיינו של אבני שהיה איתו - סמ"ר אלכסנדר (סשה) קימינסקי ז"ל, באירוע טרגי ומטלטל במיוחד. נתן מאושפז במצב קשה במרכז הרפואי לגליל שבנהריה.
היום (שני) העלה אקי אבני פוסט לחשבון האיסנטגרם שלו, בו הוא חשף את מה שעובר עליו בחודשים האחרונים בעקבות המצב הקשה במדינה, וכמובן בעקבות האסון המשפחתי שנפל עליהם.
בסופט שהעלתה כתב תחילה אבני: "בחודשים האחרונים, אני בטוח שכמו רבים מאיתנו, הרגשתי שהקרקע נשמטת מתחת לרגלי עוד ועוד, הרגשתי שאין לי יכולת להכיל יותר, שיש לי ערימות של זעם ותלונות על ההחלטות המדיניות ומקבליהם, על הביטחון האישי שאבד, על הביטחון ועתיד ילדי, על התקווה שמתעמעמת והאמונה שלי שבה אני מחזיק כדי שתחזיק ותחזק אותי, ובשורה התחתונה הבנה שמה שהיה כבר לא יהיה, זהו נכנסנו לעידן חדש אישי, מדיני וכלל עולמי".
אבני הוסיף והודה: "איבדתי כל חשק לשמח, להופיע על הבמה, ללכת לבילוי קטן בשביל הנשמה ומצאתי את עצמי מסתכל על מבלים באופן של ״איך אפשר״??? מדינת ישראל שלי לעולם לא תהיה המדינה אותה הכרנו ועכשיו, במשמרת שלי, צריך לדאוג כדי למצב ולעצב אותה - להציל אותה והאם בכלל אפשר ובעיקר איך? האירוע שחווינו השבוע בפציעתו של נתן הגיבור שלנו טלטל את משפחתי המטוטלת ממילא".
אבני המשיך: "אנחנו, משפחה נורמטיבית, לב הקונצנזוס הארץ ישראלי, ההורים שלי שעלו לישראל בקום המדינה, אחי ששילם מחיר אישי כבד במלחמת לבנון הראשונה, אמא שלי ושתי אחיותי שגרות בבת חפר, בגבול המזרחי החדש והלא רשמי של מדינת ישראל, ועכשיו בן אחי נתן שמעון שנפצע מידי בן העוולה בקניון בכרמיאל (ויכל לו ברוך השם) ואיבד את חברו, ואני זוכר שיש משפחות שמשלמות מחירים כבדים הרבה יותר".
"כל חייל כזה, פצוע, הרוג, חייל או אזרח חטוף, כל אזרח שנפגע בחרדה, כל נזק רכושי, עסקים שנפגעו, עסקים שקרסו ועשרות אלפי משפחות מפונות - כל אחד ואחד כזה הוא מעגלים מעגלים של משפחות, אין אף אחד שיתחמק, בסוף זה בפתחו של כל אחד מאיתנו".
אבני הוסיף וסיפר על החוויה שלו מהשבוע האחרון: "השבוע פגשתי את עם ישראל היפה, את הלב היפה והרחב של העם הזה, מאות חיילים, אנשים שאנחנו לא מכירים ואכפת להם, אזרחים שאותם נתן הציל ובאו להגיד תודה, והמערכות הממסדיות והצבאיות שעוטפות עם כ"כ הרבה אהבה וסבלנות ואכפתיות, בית חולים לגליל והצוות המדהים המקצועי והמסור".
לסיום כתב השחקן: "השבוע עם כל הכאב והזעם גם משהו מחמם את הלב קרה. זה הזמן שלנו לנצח, אין ברירה אחרת! מלחמה היא לאנשים חזקים, לממשלות חזקות, אין לנו את הפריבילגיה להיות נרפים, מדינה יכולה לשרוד מלחמה רק באחדות. חזקו, ותחזקו כי הכי חשוב - זה אחד בשביל השני".
 

תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    ??
    מימי 07/2024/19
    הגב לתגובה זו
    0 0
    שחקן אהוב אעלככככע דבר השימך עוד ארדואן.
    סגור