טלוויזיה

כוכב ערוץ 14 תחת מתקפה של צה"ל: "שקר חמור ומשולל יסוד"

מדובר צה"ל נמסר: "הפרסום של יעקב ברדוגו לפיו הרמטכ״ל תומך בהשארת שלטון חמאס בעזה, הוא שקר חמור ומשולל כל יסוד. הרמטכ״ל התבטא אינספור פעמים בעניין, גם באופן פומבי, שאין לאפשר את המשך השליטה של חמאס בעזה"
מערכת ice |  1
עכשיו 14 (צילום מסך ערוץ 14)
בדובר צה"ל החליטו לסגור חשבון עם פרשן ומגיש ערוץ 14 ו'רדיו גלי ישראל', הפובליציסט יעקב ברדוגו ולצאת נגדו בביקורת קשה מאוד על רקע הטענות שלו נגד הרמטכ"ל הרצי הלוי, נגדו השמיע ביקורת בעייתית למדי.
מדובר צה"ל נמסר: "הפרסום של יעקב ברדוגו לפיו הרמטכ״ל תומך בהשארת שלטון חמאס בעזה, הוא שקר חמור ומשולל כל יסוד. הרמטכ״ל התבטא אינספור פעמים בעניין, גם באופן פומבי, שאין לאפשר את המשך השליטה של חמאס בעזה. לצד זאת, מי שקובע את המדיניות אל מול ארצות הברית ורצועת עזה הוא הדרג המדיני, וצה״ל מממש את ההנחיות בעניין. טענות אחרות, כפי שהועלו על ידי הכתב בימים האחרונים, הן שקר מוחלט וניסיון לפגוע בצה״ל וברמטכ״ל העומד בראשו, אשר מוביל את צה״ל בלחימה נגד חמאס בנחישות רבה ובתוצאות משמעותיות".

רק לפני כארבעה חודשים, מגיש ערוץ 14, העיתונאי יעקב ברדוגו, הפסיד בתביעה שהגיש נגד המפקדת הזמנית לשעבר של תחנת גלי צה"ל (גל"צ), גלית אלטשטיין, זאת לאחר שבית הדין לעבודה בתל אביב דחה על הסף את בקשת התביעה שלו.
נוסף על ההפסד בתביעה, בית המשפט פסק כי על ברדוגו לשלם לאלטשטיין הוצאות בית המשפט על סך של 3,000 שקל. הסיבה לכך היא התעקשותו של ברדוגו להמשיך בתביעה נגדה, זאת על אף המלצות בית המשפט. בתוך כך, התביעה שהגיש ברדוגו נגד תחנת גלי צה"ל  על סך של 550 אלף שקל - ממשיכה להתנהל.
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    נו ברדוגו הוא אידיוט. מי מקשיב לו (ל"ת)
    טל 06/2024/18
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור