תקשורת ומדיה

אלמוג בוקר מתפוצץ מעצבים: "אמירה מטורללת, גועל נפש"

כתב חדשות 13, אלמוג בוקר, זעם על חבר הכנסת ניסים ואטורי שטען כי המפגינים הם "זרוע של חמאס": "אין שום הבהרה שיכולה להבהיר את האמירה המטורללת שלו"
מערכת ice |  4
אלמוג בוקר (צילום מסך חדשות 13)
כתב חדשות 13, אלמוג בוקר, העלה הבוקר (שני) ציוץ לחשבון הטוויטר שלו, בו הוא התפוצץ מכעס על חבר הכנסת ניסים ואטורי מהליכוד, זאת לאחר אמירותיו של האחרון על המפגינים.
כידוע, ואטורי התראיין לרדיו קול ברמה, שם אמר בין היתר דברים חריפים במיוחד על המפגינים וטען כי הם זרוע שם חמאס. ולא, לא מדובר בטעות. חבר הכנסת ניסים ואטורי לא השווה את המפגינים לחמאס, דבר שעשוי היה להית מכעיס בפני עצמו. הוא טען כי המפגינים הישראלים, שהגיעו למחות מול ביתו של ראש הממשלה כדי לצאת לבחירות, חלקם ככל הנראה גם לוחמים בעבר ובהווה, משפחות וחברים של חטופים וכדומה, הם זרוע של חמאס.
אלמוג בוקר לא נותר חייב ותקף בחריפות את הדברים הקשים והמכעיסים של חבר הכנסת ואטורי כשכתב בחשבון הטוויטר שלו: "אין שום הבהרה שיכולה להבהיר את האמירה המטורללת של ניסים ואטורי. לפי חבר כנסת בישראל, מפגינים נגד הממשלה הם זרוע של חמאס. והנה הציטוט המדוייק של חבר כנסת בישראל מהראיון לרדיו קול ברמה: "יש כמה זרועות לחמאס - זרוע הלחימה של המחבלים הארורים שרוצחים ילדים, ויש את הזרוע של ההפגנות". גועל נפש".
 
תגובות לכתבה(4):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 3.
    ואטורי
    א. 06/2024/18
    הגב לתגובה זו
    1 4
    יש לשלוח את ואטורי להסתכלות באופן מיידי. המצב שלו מתדרדר יותר ויותר.
    סגור
  • 2.
    מעניין, מה עם האמירות של שקמה??
    הרואה בחמוצים 06/2024/18
    הגב לתגובה זו
    4 5
    אני מבין שאתה מתפוצץ, אבל למטבע יש שני צדדים, האמירה של וטורי לא מתקרבת לאמירות של שקמה וחבריה מהצד השני, תתפוצץ בצדק, אבל על כל הצדדים!!! . אחרת זה לא אמין
    סגור
  • היא לא נבחרת ציבור
    לא אותו דבר 06/2024/18
    הגב לתגובה זו
    0 0
    בלי להיכנס בכלל לשאלה אם זו אותה חומרה של אמירה, לאזרח פרטי מותר להגיד שטויות, אבל לא למי שמעוניין להמשיך להיות נציג ציבור. למי שאומר דברים כאלה אסור להיות יותר בשום תפקיד רשמי מטעם המדינה, כי הוא מוכיח שאינו מתאים להיות נציג ציבור ולכהן במשרה ציבורית.
    סגור
  • 1.
    תפסיקו להיתייפיף.
    שמול 06/2024/18
    הגב לתגובה זו
    4 1
    המפגינים הארורים משרתים את מטרות החמאס. ואת חלומותיהם של כל האנטישמים בעולם.
    סגור