תקשורת ומדיה

"סטנדרטים עיתונאיים גבוהים": זאת מנהלת תחנת הרדיו החדשה

יאנה בריסקמן מונתה לתפקיד מנהלת רדיו רק"ע שפועל תחת חטיבת החדשות בתאגיד השידור, ומשדר תוכניות אקטואליה ומגזין בתשע שפות זרות ובראשן רוסית ואמהרית. היא הגישה את התוכנית "מקרה מיוחד" שעוסקת במיצוי זכויות, ובעבר שידרה בקול ישראל והגישה וערכה בערוץ 9. מנהל כאן רשת ב' גל ברגר: "מאחל לה הצלחה רבה"
מערכת ice | 
יאנה בריסקמן (צילום רדיו רק"ע)
העיתונאית יאנה בריסקמן מונתה הבוקר (ראשון) לתפקיד מנהלת רדיו רק"ע, שפועל תחת חטיבת החדשות בתאגיד השידור, ומשדר תוכניות אקטואליה ומגזין בתשע שפות זרות ובראשן רוסית ואמהרית. בריסקמן תחליף את אלגרה אמדו בן-יצחק שפורשת לאחר כארבעים שנות שירות בשידור הציבורי 
בריסקמן הצטרפה לתאגיד השידור בשנת 2017. בשנים האחרונות הגישה וערכה ברדיו רק"ע את התוכנית הפופולארית "מקרה מיוחד" שעוסקת במיצוי זכויות, בתחקירים ובסיוע לעולים חדשים ודוברי השפה הרוסית לפלס את דרכם בסבך הביורוקרטיה. היא התחילה את דרכה העיתונאית ברדיו קול ישראל ברוסית.
​לאחר מכן, הצטרפה לערוץ 9, שם הגישה וערכה תוכניות אקטואליה ותחקירים, וכן סיקרה ככתבת את תחומי הרווחה, חינוך, ירושלים, כנסת ועוד. היא בעלת תואר ראשון בסוציולוגיה ומסיימת בימים אלה תואר שני בתקשורת פוליטית באוניברסיטה העברית בירושלים.
רדיו רק"ע משדר בתשע שפות (רוסית, אמהרית, אנגלית, ספרדית, צרפתית, בוכרית, גיאורגית, יידיש ולדינו) עם יותר משלושים עיתונאים והוא פונה לעולים החדשים ולאוכלוסיות דוברות השפות המתגוררות בארץ, כמו גם ליהודים החיים בתפוצות.
יאנה בריסקמן: "כבוד גדול וזכות גדולה עבורי להיכנס לתפקיד מנהלת רדיו רק"ע. כולנו יחד נמשיך להוביל את הרדיו להישגים עיתונאיים. אני מודה בהזדמנות זאת למנהל חטיבת החדשות ולמנהל כאן רשת ב על האמון וכמובן לאלגרה על השנים הרבות בהן הובילה את הרדיו במקוצעיות ואנושיות". 
גל ברגר, מנהל כאן רשת ב': "אני משוכנע שיאנה תדע להובל את שידורי רדיו רק"ע במקצועיות ועל פי סטנדרטים עיתונאיים גבוהים, ומאחל לה הצלחה רבה. אני מבקש להודות לאלגרה על שנים רבות של עשייה עיתונאית וניהול תחנה שבה היא מותירה ללא ספק חותם גדול".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה