תקשורת ומדיה

נתניהו תחת מתקפה מבית: "לכל שבת יש מוצאי שבת"

ביהדות התורה עדיין לא נרגעו מסערת שיגור ההודעות של רה"מ נתניהו במהלך השבת ויש מי שמשתלח חזיתית בנתניהו: ח"כ משה רוט: "נתניהו יודע שלכל שבת יש מוצאי שבת". עוד טען בלהט: "זה חורה לנו שנתניהו מנצל את זה שאנחנו בזמן מלחמה"
דוד זולדן |  1
בנימין נתניהו (צילום פלאש 90/ אוליביה פיטוסי)
נמשכת הביקורת מצד הפוליטיקאים החרדים נגד ראש הממשלה בנימין נתניהו, שמאז תחילת המלחמה משגר הודעות במהלך השבת ובשבת האחרונה קומם עליו את קצפם של החרדים כאשר הוציא הודעה פוליטית שאינה קשורה למלחמה בעיצומה של השבת.
ח"כ משה שמעון רוט מיהדות התורה החריף את תגובתו ושיגר מסר תקיף לראש הממשלה נתניהו. בריאיון ל'קול ברמה' הבהיר כי: "גם נתניהו יודע שלכל שבת יש מוצאי שבת".
רוט טען בלהט כי: "אני מצטרף לטענה שנתניהו לא מספיק מכבד את חברי הכנסת החרדים. זה חורה לנו שנתניהו מנצל את זה שאנחנו בזמן מלחמה, אבל התפקיד שלנו הוא לדאוג שננצח. גם נתניהו יודע שלכל שבת יש מוצאי שבת".
בראיון לנתן למשי ואבי גדלוביץ' בתכנית 'אחת בצהריים' התייחס רוט גם למערכת הבחירות המקומיות ולמאבקים הפנימיים: "בני ברק לא תהפוך לעיר מחללת שבת אם בעיר יש שתי רשימות. אם הכול היה בידיים שלי, היו הולכים יחד בכל הארץ. אני לא שמח שהולכים בנפרד אבל אני יכול לחיות עם זה".
לא רק הפוליטיקאים החרדים זועמים על הודעת נתניהו שיצאה במהלך השבת אלא גם העיתונים החרדים כגון: המודיע, המבשר ויתד נאמן אשר תקפו בעוצמת אש גבוהה את נתניהו על ההודעה שהוציא בשבת בעקבות החלטת 'מודי'ס': "ההודעה גורמת לכאב ועלבון".
העיתונים החרדים התייחסו אתמול בכותרת בעמוד הראשי להודעה שהוציא ראש הממשלה בנימין נתניהו במהלך השבת בתגובה ל'מודיס' שהורידה את דירוג האשראי של ישראל והצטרפו למתקפה של הפוליטיקאים החרדים ובפרט לאור העובדה כי לא היה מדובר בפיקוח נפש ובצורך מבצעי.

תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    השבויים של הרבנים מתרכזים בתפל מהבוקר עד
    עירית 02/2024/12
    הגב לתגובה זו
    0 0
    הערב..ממש חסרי מוח..
    סגור