בארץ

בחירות בקרוב? ההצעה הדרמטית של גלנט לגנץ ונתניהו נחשפת

שר הביטחון יואב גלנט הציע מתווה לגנץ ונתניהו לבחירות, כאשר לפי ההצעה של שר הביטחון הן ייערכו בעוד כשנתיים או בעוד חצי שנה מרגע סיום המלחמה, יש לציין כי בליכוד הכחישו את הפרטים ומסרו כי יש תאריך שכבר נקבע בחוק לקיום הבחירות ובכל מקרה גלנט לא הציעו זאת
מערכת ice |  1
בני גנץ, בנימין נתניהו ויואב גלנט (צילום פלאש 90/ מרק ישראל סלם/ POOL, דובר צהל)
אמש פורסם במהדורה המרכזית של חדשות 12 ששר הביטחון יואב גלנט הציע לבנימין נתניהו ובני גנץ מתווה לקיום בחירות: לפי ההצעה הן ייערכו בעוד כשנתיים או חצי שנה לאחר סיום המלחמה. יש לציין כי לאחר הפרסום, הכחישו בליכוד את הדיווח וטענו: "גלנט לא הציע דבר כזה ובכל מקרה יש תאריך הנקבע בחוק לקיום הבחירות".
כזכור, הדבר בו התעסקה הקואליציה בימים האחרונות הוא הגעה למתווה לשחרור החטופים המוחזקים ברצועת עזה, כאשר לפי המתווה המסתמן יוחזרו 136 החטופים הישראלים בעזה, לשטח ישראל תמורת הפסקת אש של חודשיים ושחרור אלפי אסירים. עסקה לו מתנגד השר לביטחון לאומי איתמר בן גביר. הצעה הבחירות של גלנט מגיעה גם בהתאם למצב בו יפילו בן גביר וסמוטריץ את הממשלה במקרה של הגעה לעסקת חטופים.
אמש פרסמה לשכת ראש הממשלה הודעת הכחשה בנושא: "לגבי מתווה אפשרי לשחרור חטופים, עמדתו של ראש הממשלה עקבית - המלחמה תסתיים רק כשיושגו כל מטרותיה, צה״ל לא יסוג מהרצועה ולא ישוחררו אלפי מחבלים. הפרסומים שהושגה הסכמה כביכול על מפתח לשחרור אסירים ביטחוניים אינם נכונים. הנושא כלל לא נידון."
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    התרגלנו לכתבות האלו של גורמים עלומי שם (ל"ת)
    דן 01/2024/31
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור