בארץ

חיסכון של מיליוני שקלים: זה המהלך של המועצה בתחום הרכב

המועצה האזורית בנימין מתחדשת והודיעה על התייעלות במערך כלי הרכב, כאשר מכוניות חשמליות יחליפו מכוניות בנזין, מהלך זה יחסוך למועצה מיליוני שקלים
מערכת ice | 
ישראל גנץ (צילום יהונתן סינדל פלאש 90)
המועצה האזורית בנימין מתייעלת במערך כלי הרכב. מכוניות חשמליות יחליפו מכוניות בנזין. המהלך הירוק יחסוך לקופת המועצה מיליוני שקלים בשנה
המועצה האזורית בנימין מתייעלת במערך כלי הרכב ובימים אלה מגיעים למועצה כלי רכב המונעים על ידי חשמל והם יחליפו כלי רכב עם נסועה גבוהה שנוסעים על בנזין. המכוניות החדשות מדגם MG עם טווח נסיעה של 450 ק"מ לסוללה מלאה, נוח ובטיחותי לנוסעים.
הצעד נעשה בליווי כלכלי וכחלק מפעולות ההתייעלות של המועצה בעלויות הכספיות ובתחומי התפעול. ההתחדשות תוביל לחיסכון כספי משמעותי של מליוני שקלים בשנה. במועצה אף מציינים כי זהו צעד ירוק שיתרום לסביבה וימנע זיהום מצטבר רב.

מנכ"ל המועצה אילן רום: "גם בתחום הרכב אנחנו משפרים וחוסכים. המהלך יפנה תקציב לפעילות המועצה למען תושביה. בהמשך נחליף יותר כלי רכב למכוניות חשמליות".
כזכור, לפני מספר חודשים ביקר שר הביטחון יואב גלנט  במערב בנימין לבחינת פתרונות זמניים להקלה על התנועה עד לסיום הרחבת הכביש המרכזי. בסיור הציף ראש מועצת בנימין ישראל גנץ את מצוקת הפקקים באזור מערב בנימין בכביש 446. בימים אלו נמשכות העבודות להרחבת הכביש אך ישנו עומס כבד מדי יום שמקשה על שגרת יומם של תושבי בנימין ומודיעין עילית.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה