בארץ

בני גנץ בביקור מיוחד: "כולי תקווה שמפגש זה יהווה את תחילת השינוי"

השר בקבינט המלחמה, בני גנץ, ביקר במטה ההסברה האזרחי. במהלך ביקורו, עודכן בפרויקטי ההסברה הרבים שמנהל המטה. ראש מטה ההסברה האזרחי, אליאב בטיטו: "על מקבלי ההחלטות להכיר בחשיבות ההסברה"
מערכת ice | 
בני גנץ (צילום פלאש 90/ חיים גולדברג)

השר בקבינט המלחמה ויו"ר המחנה הממלכתי, בני גנץ, ביקר אתמול (רביעי) במשרדי מטה ההסברה האזרחי. במסגרת הביקור, השר גנץ סייר במחלקות השונות ונחשף לפעילות המטה אשר מקדמת פרויקטים רבים בתחום ההסברה

על אף המאמצים הרבים הנעשים בתחום ההסברה, תדמיתה של ישראל בעולם לא השתנתה באופן משמעותי. בעקבות כך,  גנץ הביע בפני ראש המטה אליאב בטיטו, את פערי ההסברה והאתגרים השונים שישראל מתמודדת איתם בזירה ההסברתית בעולם.
לאור דברים אלו, בטיטו חשף בפני גנץ את הקשיים הרבים עימם צפויה ישראל להתמודד בקרוב והדגיש כי מטה ההסברה האזרחי ערוך להמשך פעילות יעילה בנושא. בסיום הביקור, השר גנץ בירך את המתנדבים הלוקחים חלק בעשייה המבורכת למען ישראל הנמשכת כבר שלושה חודשים.
 

אליאב בטיטו, ראש מטה ההסברה האזרחי, בירך על ביקורו של השר ואמר: ״אני מודה לשר גנץ שפינה מזמנו והגיע לביקור במטה. על מקבלי ההחלטות להכיר בחשיבות ההסברה האזרחית ולקדם אותה בדרכים השונות". בהמשך, ציין בטיטו כי "יותר מדי שנים ממשלות ישראל לדורותיהן הזניחו את נושא ההסברה. כולי תקווה שמפגש זה יהווה את תחילת השינוי״.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה