בארץ

חתולי הרחוב ביישובי העוטף נטושים: מה עושים איתם?

מאז פרוץ מלחמת "חרבות הברזל", עשרות אלפי אזרחים נאלצו להתפנות מבתיהם, אך מאות אלפי חתולי הרחוב נותרו מאחור לבדם, ללא מזון וקורת גג. מתנדבים ומתנדבות פועלים בימים אלו למען החתולים העזובים ע"י מתן ציוד ומזון 

מערכת ice | 
חתול (צילום יניב כאדר)
פורינה - חברה המספקת תזונה לחיות מחמד, הקימה פעילות נרחבת של האכלת חתולי הרחוב עזובים באזורים המפונים בדרום ובצפון, החברה אף סיפקה משאית ייעודית עם ציוד ומזון רב שעברה בין היישובים וסיפקה מזון וציוד רפואי לחיות הרחוב.
מאיה דותן מיישוב נתיב העשרה, אחת המתנדבות הבולטות בפעילות מספרת כי בשבעה באוקטובר היא ברחה מיישוב נתיב העשרה בו התגוררה יחד עם כל משפחתה ועם הכלבה שלה. את ששת החתולים שלה הותירה מאחור בלית ברירה.
כעת, נתיב העשרה מוגדר כשטח צבאי סגור ולכן לא הייתה גישה להיכנס אליו. בנוס, החיות בטראומה כי כלבים וחתולים רבים נרצחו, ורובים עדיין נעדרים. אלו שנותרו בחיים מסתובבים ללא מזון.
פעילה נוספת בפרויקט היא עירית קוסט, עירית מגדלת בחצר ביתה עשרות חתולים ודואגת להם למים ומזון מידי יום. "זהו פרויקט חיי, אני ומשפחתי לא יוצאים מהבית בלי אוכל לחתולים. אך לצערי כמות חתולי הרחוב שזקוקים לטיפול, מים ומזון היא עצומה והמשאבים הולכים ומצטמצמים. אנחנו זקוקים לסיוע מידי" סיפרה.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה