בארץ

טלי גוטליב משתוללת על הקבינט: "אני מציעה לספק נשק לחמאס!"

חברת הכנסת טלי גוטליב מהליכוד לא מהססת לצאת נגד עמדת הקואליציה בנושא הכספים למשרדי הממשלה המיותרים, ובמיוחד זועמת על הכנסת הדלק לרצועת עזה, אותה אישר הקבינט. זה מה שכתבה בטוויטר שלה
מערכת ice |  2
טלי גוטליב, בנימין נתניהו (צילום פלאש 90/ אבשלום ששוני, יונתן זינדל)
ח"כ טלי גוטליב (ליכוד) זועמת על החלטת הקבינט להמשיך את אספקת הדלק לרצועת עזה, גם לאחר הפרת הפסקת האש על ידי חמאס. בחשבון הטוויטר (X) שלה כתבה גוטליב ביממה האחרונה סדרת ציוצים נגד המהלך.
"אני מציעה לספק נשק לחמאס!", כתבה אמש גוטליב בציניות. "הרי זה בדיוק כמו לספק להם דלק. חמאס יורה עלינו, יורה על חיילינו, הורג את בנינו בדיוק בגלל שיש להם דלק! כמה טירוף עוד נספוג? והתירוצים של – "ארה״ב, ולחמאס יש ממילא דלק, ודלק רק לבתי חולים ושלא יהיו מחלות בעזה", מזמן לא מרשימים אותי. דלק לחמאס זה התאבדות!".
 
בציוץ נוסף כתבה גוטליב:
"כמות הדלק 'המזערית' שאושרה הערב על ידי הקבינט היא עוד שקר מקומם ומפחיד. על מי אתם עובדים או מי עובד עליכם?? הרי נכנסים לרצועה מאות אלפי ליטרים של דלק, שזה כשלעצמו בלתי נתפס. ועכשיו עוד תוספת? שמישהו שם בקבינט יגלה אומץ ואחריות ויאמר לסיכון הנוראי הזה די!".
קודם לכן בכנסת, לא היססה ח"כ גוטליב לצאת נגד עמדת הקואליציה בנושא הקצאת הכספים הקואליציוניים, וקראה: "להסיט באופן מוחלט תקציבים ממשרדים שכרגע - בזמן מלחמה - הם מיותרים, לדוגמא: משרד המודיעין, משרד התפוצות, כרגע הם משרדים מיותרים".
 
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    סדום ועמורה
    ישראל 12/2023/07
    הגב לתגובה זו
    0 0
    צדיקה אחת בסדום
    סגור
  • 1.
    כזאת מנהיגה חזקה אנחנו צריכים אין עליה צודקת בכל מילה (ל"ת)
    אלופה!!! 12/2023/07
    הגב לתגובה זו
    2 0
    סגור