בארץ

בן גביר כפה עצמו על נציג החטופים? "תוריד ממני את הידיים שלך"

לאחר המהומה היום בכנסת,ַ פרסם השר בן גביר תמונה שלו מחבק את גיל דיקמן, שקרובי משפחתו נחטפו לעזה. אלא שהחיבוק נעשה בכפייה ודיקמן זעם: "הכל בשביל התמונה. אין לך שום גבול. כולם רואים שאתה עושה קרקס על הדם של המשפחות שלנו"
מערכת ice | 
איתמר בן גביר (צילום פלאש 90/ חיים גולדברג)
מהומה התחוללה היום בוועדה לביטחון לאומי בכנסת בראשות ח"כ צביקה פוגל (עוצמה יהודית), בנושא קידום חוק עונש מוות למחבלים. נציגי משפחות החטופים בכו כי יש לעצור את הדיון שעלול לסכן את הישראלים שנמצאים בשבי החמאס, והותקפו מילולית על ידי השר בן גביר ובעיקר ח"כ אלמוג כהן.
בציוץ בטוויטר לאחר הדיון, פרסם השר בן גביר תמונה בה הוא מחבק (בכפייה יש לציין) את גיל דיקמן, קרוב משפחה של כרמל וירדן גת שנחטפו לעזה.
 
"אוהב ומחבק את משפחות החטופים וחייבים לומר את האמת", כתב בן גביר, "הקונספציה שהובילה אותנו לאסון, שכללה תשלום מזומן לחמאס ומדיניות הכלה - וכבר התפוצצה לנו בפרצוף - ממשיכה גם כעת. כמו שהתמרון הקרקעי חשוב להגברת הלחץ על חמאס להשיב את החטופים, כך גם חקיקת גזר דין מוות למחבליו. במזרח התיכון לא ממצמצים - מכים באויב בכל הכלים ומורידים אותו על הברכיים".
גיל דיקמן עצמו זעם על התמונה שפרסם בן גביר, שכמו החיבוק פורסמה בניגוד לרצונו: "תוריד ממני את הידיים שלך", הגיב דיקמן בציוץ, "המבט שלי כאן אומר הכל. אמרתי לך: אל תחבק אותי. בכל זאת חיבקת. אמרתי לך: אל תסכן את האהובים שלנו. בכל זאת סיכנת. הכל בשביל התמונה. איתמר בן גביר - אין לך שום גבול. כולם רואים שאתה עושה קרקס על הדם של המשפחות שלנו. עוד לא מאוחר. תעצור".

גם ח"כ נעמה לזימי הגיבה בזעם: "ביקש ממך לא לסכן את משפחתו – התעלמת. ביקש ממך עבור החטופים ששם לא לקיים דיון – התעלמת. זעק את כאבם - לא עניין אותך. ביקש שלא תגע בו - חיבקת בכל זאת. ואז אתה גם עושה עליו סיבוב פוליטי בעוד הוא דואג ליקיריו שאתה מסכן בחוסר אחריות. חרפה של בן אדם ונבחר ציבור".
פעיל השמאל יריב אופנהיימר צייץ בתגובה: "נגעת באדם בניגוד לרצונו. אדם שמשפחתו בעזה. אתה איש אלים ודוחה, גם כשאתה מחבק זה בכפייה".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה