בארץ

לאחר שעוררו סערה רבה: חברות הכנסת יאסין וסלימאן נענשות

בעקבות אמירותיהן החמורות של חברות הכנסת הערביות אימאן חטיב-יאסין ועאידה תומא-סלימאן, ועדת האתיקה של הכנסת מענישה את השתיים בהרחקה מישיבות המליאה ושלילת שכר לשבועיים 
מערכת ice | 
עאידה תומא -סלימאן, אימאן ח'טיב-יאסין (צילום פלאש 90/ יונתן זינדל)
במהלך מלחמת 'חרבות ברזל', עוררו סערה רבה חברות הכנסת הערביות אימאן חטיב- יאסין (רע"מ) ועאידה תומא -סלימאן (הרשימה המשותפת) באמירותיהן נגד ישראל. הבוקר (רביעי) החליטה  וועדת האתיקה בראשות ח"כ ינון אזולאי, להעניש את השתיים בהרחקה מישיבות ועדות הכנסת והמליאה כאשר ח"כ סלימאן מורחקת למשך חודשיים ואילו ח"כ אימאן מורחקת לחודש.  בנוסף לכך, החליטה וועדת האתיקה לשלול את שכרן של השתיים למשך שבועיים.
כזכור, השתיים נענשות בשל אמירותיהן החמורות מעוררות המחלוקת בריאיונות בכלי תקשורת וברשתות חברתיות שונות. ח"כ עאידה תומא-סלימאן (הרשימה המשותפת), הציגה בחשבון הטוויטר שלה "עדויות" מבית החולים 'שיפאא' כי צה"ל תוקף את בית החולים בפצצות זרחן וירי חי וכתבה: ״ועדיין מתעקשים פה: הצבא ׳המוסרי בעולם׳ לא פוגע בחפים מפשע ולא תוקף בתי חולים!״. בנוסף לכך, ח"כ אימאן חטיב- יאסין (רע"מ), התראיינה לערוץ הכנסת והכחישה את מעשי חמאס ואמרה כי: "לא שחטו תינוקות, לפחות ממה שהיה בסרט, ולא אנסו נשים״.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה