בארץ

יש על מי לסמוך: זו העיר שחנכה לראשונה כיתת כוננות

במסגרת החרבת מערך כיתות הכוננות בישראל, אשר הוכיח את יעילותו בימיה הראשונים של המלחמה. משטרת ישראל, חנכה היום במחוז מרכז, כיתת כוננות ראשונה בתחנת מודיעין 
מערכת ice | 
כיתת הכוננות במודיעין (צילום דוברות המשטרה)
ימיה הראשונים של מלחמת חרבות ברזל רק הוכיחו את חשיבותם של כיתות הכוננות בכל חלקי הארץ. במסגרת העצמת מערך כיתות הכוננות בערים ברחבי הארץ, נחנכה היום כיתת כוננות ראשונה בתחנת מודיעין, המונה כ-20 מתנדבים תושבי העיר שהוכשרו וחומשו למשימה, ובימים הקרובים יוסמכו עוד מספר כיתות כוננות בעיר ובגזרת מרחב שפלה.
מפקד מרחב שפלה תנ״צ רונן אבניאלי מסר בתדרוך הכתה: "אני מברך על הקמת כיתת הכוננות בעיר בשיתוף פעולה עם עיריית מודיעין, שתיתן מענה ראשוני יחד עם שוטרי התחנה, המרחב והמחוז, תוך הגברת תחושת הביטחון של התושבים".
בימים אלה, משטרת ישראל ממשיכה לגייס לשורותיה מתנדבים כדי לחזק את תחושת הביטחון בקרב האזרחים. המשטרה קוראת לכלל הציבור לקחת חלק ולהתנדב למשמר האזרחי בכל תחומי העיסוק של המשטרה.
כזכור, במהלך מתקפת הטרור הרצחנית של מחבלי חמאס על עוטף עזה, במרבית הישובים והקיבוצים, היו אלו אנשי כיתות הכוננות שלחמו ראשונים במחבלים ובחלק מן המקרים אף הצליחו למנוע פגיעה ברכוש, חטיפה והרג של אזרחים רבים עד הגעת כוחות הצבא לאזור שסייעו.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה