כסף וצרכנות

העסקים נרתמים: מבצע אספקת משקפיים חינם לתושבי העוטף וחיילים

רבים מתושבי עוטף עזה, וכן אנשי כוחות הביטחון, איבדו את משקפי הראייה שלהם מתחילת המלחמה, או נזקקים לזוג משקפי ראייה חדשים ממגוון סיבות. חברת שמיר אופטיקה וגופים נוספים הגיעו למקומות הכינוס של המפונים ודאגו להם למשקפיים חדשים
מערכת ice | 
כוחות צה"ל (צילום shutterstock)
חברת שמיר אופטיקה נרתמת למען תושבי העוטף, השוהים במלונות ים המלח, שפיים ומקומות נוספים, שרבים מהם אבדו את משקפי הראייה שלהם או נזקקים לזוג משקפי ראייה חדשים ממגוון סיבות.
פעילות זו מצטרפת להתגייסות למען חיילי צה"ל ואנשי כוחות הביטחון שגם עבורם מספקת החברה משקפי ראייה חדשים בימים אלה.

במסגרת פעילות התנדבותית משותפת עם מספר גופים בסוף השבוע האחרון במלונות ים המלח, סיפקה שמיר אופטיקה מאות מסגרות ועדשות משקפיים באמצעות עמדות בדיקה שהוצבו במקום.
על מנת לספק מענה מהיר ופרסונלי, בנתה שמיר אופטיקה מערך הפצה המאפשר להביא את זוגות המשקפיים החדשים הישר אל תושבי העוטף, חיילי צה"ל ואנשי כוחות הביטחון, באמצעות עשרות עובדים, מנהלים, פנסיונרים ומתנדבים של החברה, ואף גייסה בהתנדבות את כל מערך הייצור של החברה לטובת הפעילות.
מהנהלת שמיר אופטיקה נמסר: "חשוב לנו להביע תמיכה בתושבי עוטף עזה, שלבנו איתם, ולסייע ככל שרק ניתן בכל מה שדרוש להם כדי לחזור לשגרה ולתפקד בצורה מיטבית. נמשיך לפעול ולעשות למען תושבי העוטף, ולספק עבורם ועבור חיילי צה"ל ואנשי כוחות הביטחון, משקפי ראייה חדשים, בכל מקרה בו יזדקקו לכך". 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה