בארץ

סירה נסחפה לחופי נתניה כשהיא מלאה במסמכים, אך ריקה מאדם

הבוקר גורמי עירייה מנתניה דיווחו למשטרה על כך שסירת גומי ללא אנשים נסחפה לחוף. בסירה נמצאו מסמכים אישיים וציוד רב, ובעת זו עדיין לא נמצאו האנשים שאכלסו אותה. במשטרה מאשימים את חיל הים בכך שלא זיהו את האירוע בזמן
מערכת ice | 
סירת הגומי בנתניה (צילום דוברות המשטרה)
אירוע חריג באחד החופים בנתניה היום (ראשון). בשעות הבוקר התקבל דיווח מגורמי עירייה על סירת גומי שנפלטה לחוף, כשבה ביגוד, ציוד ומסמכים של נתינים זרים, אך ללא אף אדם עליה.
עם קבלת הדיווח החריג, שוטרי מחוז מרכז והשיטור הימי פתחו בסריקות לאורך רצועת החוף בעיר. במהלך החקירה התברר כי המסמכים בסירה שייכים לשלושה אזרחים סומליים, אך בעת זו לא נמצא להם סימן וישנו חשש לחייהם. לפי דיווחים נוספים ישנם יותר משלושה דרכונים על הסירה וכי חלקם שייכים לילדים.
יש לציין כי גורם בכיר במשטרה מסר תגובה למאקו ובה אמר כי מדובר במחדל ביטחוני, היות ש"באותה מידה יכלו להגיע מחבלים ולבצע פיגוע". עוד הוסיף ושאל: "איפה חיל הים? הם היו צריכים לעלות על זה".
נזכיר כי נושא הנתינים הזרים עורר לא מעט מחלוקת בתקופה האחרונה. במהלך הסופ"ש דווח על כך שאזרח סודני בשנות השלושים המוקדמות לחייו נורה למוות בשדרות הר ציון בתל־אביב ועשרה נוספים נפצעו בקטטה המונית שאירעה בין אריתראים בשכונת התקווה. אירוע אלימות חמור ודומה התרחש גם במרכז נתניה, ובאירוע נהרג אדם אחד.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה