בארץ

האקס הפיץ תמונות פורנוגרפיות ברשת; המשטרה סגרה את התיק

יוליה גילתה במקרה שתמונות פורנוגרפיות ערוכות שלה מופצות ברשת ושאפילו יש לה עמוד בתור כוכבת פורנו. לאחר שגילתה כי האקס שלה עומד מאחורי המעשה הנורא, היא פנתה לעמותה מא'את שעזרה לה היכן שהמשטרה לא הצליחה
מערכת ice | 
פורנו (צילום unsplash)
התופעה מסרבת להיעלם. לאחרונה יוליה גילתה כי ברשת רצות תמונות פורנוגרפיות ערוכות שלה ושאפילו הקימו לה עמוד בתור כוכבת פורנו. אף שלא חשדה בכך תחילה, עם הזמן ובעזרת עמותת מא'את, היא גילתה כי המפיץ של התכנים הוא לא אחר מאשר האקס שלה.
לפי N12, לאחר שיוליה גילתה במקרה על כך שהאקס שלה הפיץ תמונות ערוכות שלה, היא פנתה למשטרה, אך הפרקליטות סגרה את התיק. למרות זאת, יוליה לא ויתרה ומצאה את עמותת מא'את (אלת הצדק המצרית) שמסייעת בעזרת שירותי סייבר לאתר טביעות אצבע של אירועים כאלו ובכך ליצור ראיות ממשיות נגד העבריינים. כעת, בזכות העמותה יוליה יכולה ואכן תתבע את האקס בתביעה אזרחית היות שהמשטרה לא הצליחה לסייע.
נזכיר כי ממש לא מדובר במקרה יחיד אלא בתופעה עצומה שנפגעים ממנה גברים ונשים כאחד, ובפרט צעירים. מייסדת עמותת מא'את, נעמה פיילכנפלד, מסרה ל-N12: "זה קורה מגילים צעירים, תיכון ואפילו חטיבה ועד אנשים בוגרים. אין גבר או אישה שלא מכירים מישהו שהתמונה שלהם הופצה ברשת. מדובר בפגיעה מינית, פגיעה בפרטיות ופגיעה במוניטין. התמונה ממשיכה לרוץ וימשיכו לפנות אלייך ולזהות אותך גם שנים אחרי".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה