רכילות עסקית

אלמתנו של יו הפנר חושפת: זו הסיבה שהסכימה להתחתן איתו

אף שהבטיחה לומר עליו רק דברים טובים אחרי מותו, אלמנתו של מייסד "פלייבוי", יו הפנר, תפרסם ספר חדש ובו היא תספר על האמת של מה שקרה בתוך אחוזת פלייבוי הנודעת לשמצה
מערכת ice | 
פלייבוי (צילום freepik, מתוך עמוד הפייסבוק של playboy)
יו הפנר, המייסד והעורך של מגזין "פלייבוי", הלך לעולמו כבר לפני שנים מספר, אך מאז אלמנתו קריסטל המעיטה לדבר עליו - ואין ספק שהיה לא מעט מה להגיד. כעת, כמעט שש שנים לאחר שהפנר מת, היא פותחת את הכול בספר חדש ששמו "תגידי רק דברים טובים".
לאחרונה קריסטל סיפרה לניו יורק פוסט ששם הספר מגיע מאחת השיחות שהיא ניהלה עם הפנר, בהן הוא ביקש כי אחרי מותו היא תאמר עליו רק דברים טובים. עם זאת, כעת לאחר שנים של שתיקה היא מספרת כי בפועל הדברים לא היו ממש טובים כמו שהוא היה רוצה שאחרים יחשבו עליו.
בריאיון קריסטל מספרת שבפועל היא ריחמה על הפנר ככל שהוא הזדקן, ולכן הסכימה לבסוף להתחתן איתו בשנת 2012, ובעיקר כי הוא נהיה קשיש ומאוד תלותי בה. על פגישתם הראשונה וההזמנה לגור איתו ועם שפנפנות אחרות באחוזתו, היא סיפרה כי לראשונה הרגישה שייכת ולכן שחררה מהתחושה שמדובר בצעד נמהר מדי. מהר מאוד לאחר מכן הוא התחיל לומר לה שהוא אוהב אותה. 
כל זה לווה בחוקים נוקשים מאוד, שכללו את העובדה שלא יכלה לצאת מאחוזה אחרי השעה 18:00, את זה שלא יכלה לצאת כלל לבדה מהבית, שלא יכלה לטוס כבחירתה ועוד. לצד כל זה, היא מעידה כי היא תמיד הרגישה שעליה להיראות הכי טוב שהיא יכולה כי ידעה שתוכל להיות מוחלפת ברגע. על כן, היא מעידה שבכל השנים מאז מותו היא עברה טיפול פסיכולוגי לא פשוט שכלל מעין "תכנות" מחדש של מוחה.
היום, שנים אחרי, היא תנסה לספר את הסיפור שלה ולעזור לאנשים אחרים לדבר על הקושי שלהם במערכת היחסים שלהם, בעזרת פודקאסט חדש.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה