בארץ

חמאס יגיבו לעליית בן גביר להר הבית? זה האיום שנשלח

ארגון הטרור חמאס איים בעקבות עליית השר לביטחון הלאומי איתמר בן גביר הלילה להר הבית והזרוע הצבאית של הארגון גדודי אל קאסם הודיעה כי התגובה מגיעה
מערכת ice | 
איתמר בן גביר (צילום פלאש 90/ אורן בן חקון)

האם עליית השר לביטחון לאומי איתמר בן גביר הלילה להר הבית תגרור את ישראל למערכה נוספת? הזרוע הצבאית של ארגון הטרור חמאס גדודי אל קאסם איימו כי תגיע על כך תגובה, בעמוד התנועה ברשתות החברתיות פרסם הארגון: "התגובה מגיעה". כרגע לא ברור מה זה באמת אומר אך ייתכן כי הארגון יגיב על עליית השר לביטחון לאומי.
 

כזכור, אמש עלה בן גביר להר הבית כחלק מצום תשעה באב החל ביממה האחרונה, את השר ליוו חגורת אבטחה הדוקה הכוללת שוטרים ומאבטחים, הפעם הקודמת בה עלה בן גביר להר הבית הייתה לפני יותר מחודשיים אז אמר השר: "אנחנו בעלי הבית על ירושלים וארץ ישראל כולה" דבר זה גרר גינויים מרחבי העולם הערבי, בין השאר סעודיה, מצרים, ירדן ואיחוד האמירויות.
 


חמאס עוקב מקרוב אחר המתרחש במדינת ישראל בעקבות איומי הטייסים להשבית את ההתנדבות והפגיעה בכשירות חיל האוויר זאת בעקבות קידום הרפורמה המשפטית ואישור חוק עילת הסבירות, גורמים בכירים בארגון הטרור אף נפגשו עם בכירים איראנים אך החליטו בינתיים לא להגיב על מה שקורה בשטח ישראל.

תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה