בארץ

טרגדיה בעין גדי: תייר נפל אל מותו מצוק באמצע טיול

תייר אמריקני בן 60 שטייל בשמורת הטבע עין גדי נפל מצוק. כוחות הצלה שהגיעו למקום ניסו לבצע בו פעולות החייאה, אך מותו נקבע במקום
מערכת ice | 
אמבולנס-אילוסטרציה (צילום פלאש 90)
אסון באמצע טיול בשמורת הטבע עין גדי: גבר בן 60 נפל היום (רביעי) אל מותו מצוק. צוותי מד"א, בשיתוף כוח רפואה של צה"ל, הוזעקו למקום והעניקו לו טיפול רפואי, אך למרות מאמצי ההחייאה, הם נאלצו לקבוע את מותו. מדובר בתייר מארצות הברית.
חובש רפואת חירום במד"א, אלעזר אגסי, סיפר: "חנינו את האמבולנס סמוך לשמורת הטבע וירדנו רגלית עם כל הציוד עד שהגענו לפצוע ששכב למרגלות הצוק. הוא היה מחוסר הכרה ללא דופק וללא נשימה הענקנו לו טיפול רפואי וביצענו פעולות החייאה יחד עם כוח רפואה מוסק צבאי שהגיע למקום. לצערנו הפציעה שלו הייתה קריטית ונאלצנו לקבוע את מותו".

לפני כחודשיים חל אירוע דומה בעת טיול בנחל נטפים בדרום. אחד המורים שליוו את תלמידי ישיבת דרכי נועם מפתח תקווה, מעד ונפל מגובה של מספר מטרים. למרבה המזל, ניצלו חייו והוא נפגע קשה בבטנו. עקב מחסור בדרכי גישה במסלול המורה התפנה בעזרת יחידת החילוץ 669 אל בית החולים סורוקה בבאר שבע.
שרגא גרין, מפקד יחידת החילוץ אילת-אילות שסייע בפינוי המורה סיפר: "להבנתי הוא הלך בשביל צר מאוד, מעד ונחבט בבטנו. בגלל שאין קליטה טובה באזור, שיתוף המיקום התברר כשגוי אך לפי תיאור שקיבלתי הצלחתי להבין היכן נמצא המורה. מאחר והייתי בקריאה של מטייל במקום אחר, הזעקתי מיד יחידת צה"ל שהגיעה עם מסוק והם פינו את המורה במצב יציב".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה