בארץ

תושבי ראש העין הפגינו בכביש 5: "נחסום את כל המדינה"

תושבי העיר חסמו הבוקר את כביש 5 בצומת קסם במחאה על הקמת תחנת הכוח באזור: "זאת יריית אזהרה. נבוא לכאן עם הילדים והתלמידים והתושבים – נחסום את כל המדינה"
מערכת ice |  1
הפגנה נגד תחנת הכוח (צילום דוברות עיריית ראש העין)
תושבי ראש העין, כפר קאסם ואורנית ממשיכים את המאבק שלהם נגד הקמת תחנת הכוח "קסם". הבוקר (רביעי) הם חסמו את כביש 5 בצומת קסם, והזהירו מפני חסימות רחבות יותר אם הנושא לא יירד מסדר היום הממשלתי. המוחים הניפו שלטים עליהם נכתב: "לא תקום תחנת כוח בקסם", "אלח תהרגו את הילדים שלנו" ו"חייבים לעצור את הטייקונים".
עאדל באדיר, ראש עיריית כפר קאסם שהשתתף בהפגנה, אמר: "לא תקום התחנה הזאת, שיקיימו את ההבטחה שלהם. זו הצהרת כוונת, כל תושבי ראש העין, כפר קאסם ואורנית יהיו שם בכביש 5 וכביש 6. הילדים, התלמידים, בתי הספר, הזקנים – נהיה פה, נחסום את כביש 5 וכביש 6".
שלום בן משה, ראש עיריית ראש העין שהיה נוכח גם כן, אמר: "כל שרי הממשלה, בכל הממשלות, גם של הקודמת – כולם אומרים 'לא תקום תחנה' והם מקימים תחנה – לא אכפת להם. הם נלחמים נגד התושבים שלהם, נגד הילדים, נגד הבריאות שלהם, נגד מאגר המים הכי אסטרטגי במדינת ישראל, פה בצומת קסם, מעיינות הירקון. סכנה עצומה מאוד".
 

הוא הוסיף: "זאת יריית אזהרה. נבוא לכאן עם הילדים והתלמידים והתושבים – נחסום את כל המדינה. לא מבינים דרך אחרת, זה הכול. אנחנו נתאבד על המקום הזה. בכביש 6, בכביש 5, בכל המדינה".
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    שואל
    מי 05/2023/17
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אתכם בכלל ?
    סגור