בארץ

חיים לוינסון חושף: כך ינהג בן גביר ביום הזיכרון

"אל תטעו, הדבר היחיד שהוא שקוע בשבוע האחרון זה בניהול האירוע הזה. הוא מתאמן לזה ומגייס לזה את כל הספינים שלו", כך כתב העיתונאי על פרשת בן גביר ויום הזיכרון ואז פירט את הלו"ז של השרה לביטחון לאומי ביום הזה
מערכת ice | 
חיים לוינסון (צילום פייסבוק/ חיים לוינסון)
סערת חברי הכנסת והגעתם לאירועי יום הזיכרון מתגברת בימים אלו. השר לביטחון הלאומי, איתמר בן גביר, מתעקש להגיע לבית העלמין בבאר שבע ביום הזה, על אף התנגדות חריפה של המשפחות השכולות. עיתונאי "הארץ", חיים לוינסון, פירט בחשבון הטוויטר שלו איך לדעתו ייראה היום הזה מבחינת יו"ר "עוצמה יהודית".
כך כתב לוינסון: "לצערי הרב ואפילו טיפה לבושתי, יש לי מאות ואלפי שעות שיחה עם איתמר בן גביר. על כן אתאר לכם מה בדיוק הולך לו בראש ברגעים אלו: בן גביר יבוא לבאר שבע לטקס גם אם תפרוץ מלחמה. קודם כל, הוא נרקומן וכמות המצלמות שתחכה לו שם זה כמו הסטאש של ההרואין. זה גדול עליו לסרב".
"שנית, הוא מגלומן נרקסיסט. מגלומנים יש להם חוסר יכולת להביע אמפתיה. כל החיים סובבים סביב מה הם מרגישים. הרגשות של אנשים אחרים הם רק כלי לשרת את האני. השלישי, הוא במאבק כל החיים על הלגיטימיות שלו, לעבור הסבה מילד מפגר שצריך לתשומת למנהיג מדיני. הוא לא מבין שרואים לו".
"אל תטעו, הדבר היחיד שהוא שקוע בשבוע האחרון זה בניהול האירוע הזה. הוא מתאמן לזה ומגייס לזה את כל הספינים שלו. זה ילך ככה: הוא יתחיל עם משפחה שתומכת בו שבאופן מקרי תצולם. יש סיכוי גדול שאחד השופרות שלו, ידווחו מראש על הפגישה ו'הבקשה'".
"בבית עלמין עצמו הוא ישב בפרצוף מיוסר כאילו יש לו טחורים וינסה להראות מרוגז בעצב. הוא יתענג על זה שיצעקו לו. אם תהיה לו הזדמנות, גם ייגש למוחים ויניח להם יד על הכתף ויראה כאילו הוא מקשיב. כשהוא ייצא מבית העלמין, ההודעה כבר תהיה מוכנה: 'מודה למשפחות על התמיכה. מכבד את מי שמתנגד. חבל שפעילים פוליטיים ניסו לבזות את היום הקדוש הזה. הוא לא ייכנע לפרובוקציות'. הכול כתוב אצלו, מוכן ומתוסרט. הוא חרוץ והוא צפוי והוא אובססיבי".
 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה