בארץ

פעילי טרור בשכם הוציאו להורג "משת"פ" פלסטיני

"גוב האריות" הרגו בירי את זהיר אל-ע'ליט, בן 23 - בחשד שמסר מידע רגיש שהביא לחיסול בכירים באירגון; בסרטון שהופץ, טען שלשב"כ היה תיעוד מיני שלו עם גבר

מערכת ice | 
פעילי ארגון הטרור "גוב האריות" הוציאו להורג בשכם פלסטיני צעיר לטענתם היה משת"פ ישראלי. זהיר אל-ע'ליט, בן 23, הוצא להורג בירי אמש (שבת) בטענה ששיתף פעולה עם ישראל ומסר מידע רגיש על בכירי הארגון. גופתו נמצא מושלכת ברחוב ומתבוססת בדם. בנוסף, הוצת ביתו בעיר. רק לאחר המעשה, אנשי המנגנונים של הרשות הפלסטינית הגיעו למקום והתקבלו בקריאות "מרגלים" מצד התושבים.

על פי מקורות פלסטיניים, אל-ע'ליט העביר מידע מודיעיני שסייע לישראל לחסל את מקימי הארגון. בין היתר, נטען כי אותו מידע הביא לחיסולם של ראשי תשתית הטרור, מוחמד אל-עזיזי ועבד אל רחמן-צבח.
לאחר שנטען כי הצעיר היה משת"פ, התפרסמה הודעת הוידוי שלו. בין היתר, הוא אמר כי "לשב"כ היה סרטון מיני שלי עם בן זוג פלסטיני אחר וכך גרמו לי לשתף פעולה".
לפני מותו, הוא תועד מודה שעמד בקשר עם גורמים ישראליים: "הקפטן אמר לי לעקוב אחר אל-עזיזי ולדווח על כל דבר שקורה בשכונה, עם מי הוא הולך, להסתכל עם מי יוצא ונכנס מהבית. עשיתי את זה במשך שבועיים".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה