בארץ

יריב לוין מתקפל: "אכבד כל החלטה של נתניהו"

שר המשפטים עושה סוף לשמועות, מפזר את הערפל סביב עמדתו נוכח החלטתו של רה"מ נתניהו לעצור את החקיקה
דוד זולדן | 
בנימין נתניהו ויריב לוין (צילום פלאש 90/ יונתן זינדל)
שר המשפטים יריב לוין שאיים להתפטר אם הרפורמה המשפטית לא תעבור, משגר מסר מרוכך ומצהיר שיכבד את החלטת נתניהו שהכדור עכשיו נמצא בידיים שלו.
סגן ראש הממשלה ושר המשפטים, יריב לוין: כחבר בסיעת הליכוד, אני אכבד כל החלטה שיקבל ראש הממשלה נתניהו באשר להליכי חקיקת הרפורמה המשפטית. זאת מתוך ידיעה שמצב בו איש הישר בעיניו יעשה עלול להביא באופן מיידי לנפילת הממשלה ולקריסת הליכוד.
על כולנו לעשות מאמץ כדי לייצב את הממשלה והקואליציה. על כולנו מוטלת החובה לא לעשות את הטעות שנעשתה בשעתו עם הפלת ממשלת שמיר, טעות שהובילה לאסון הסכמי אוסלו.
ובתוך כך נודע כי ארגון האוהדים מזוהה עם הימין הפוליטי הודיע כי: "עד היום שתקנו. לא נוותר על המדינה. היום מגיעים לקפלן". לאחר חרושת שמועות והתלבטויות היכן לקיים את המפגן הוציא הארגון הודעה לפיה: "לאחר אינספור פניות החלטנו להגיע לירושלים לרחבת הכנסת בשעה 18:00.
הקואליציה במשבר והמחאה נגד הממשלה מתרחבת אלא שבצד הימני יש מי שכבר החליטו לא לשבת יותר בחיבוק ידיים. ארגון האוהדים "לה פמיליה", הודיע שיפגין הערב (שני) מול הכנסת לאחר שביטל הודעה קודמת לפיה יגיע לתל אביב. הארגון לא הודיע בעד או נגד מה יפגין, אלא שההערכה הגוברת היא שיתמוך ברפורמה שהרי לפי הדיווחים ייתכן שעד אז הרפורמה תיבלם.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה