בארץ

בנמל אשדוד מצטרפים: "שובתים לאור הכרזת ההסתדרות"

נמל אשדוד מצטרף לרשימה ההולכת ומתארכת של ארגונים השובתים בעקבות הרפורמה המשפטית. הנמל מצטרף לקניונים, רשות שדות התעופה וגורמים נוספים רבים
מערכת ice | 
נמל אשדוד (צילום באדיבות נמל אשדוד)
על רקע שביתת הענק במשק הבוקר (שני) בעקבות הרפורמה המשפטית והכאוס האדיר ששורר בישראל, גם בנמל אשדוד הודיעו כי הם מצטרפים לשביתת הענק.
מנמל אשדוד נמסר: "נמל אשדוד שובת לאור הכרזת ההסתדרות על שביתה כללית במשק אשר חלה גם על מרבית עובדי חברת נמל אשדוד. חברת נמל אשדוד תפעיל בזמן השביתה חדר מצב, באמצעותו ניתן יהיה במקרים מסוימים ומצומצמים לפנות אל ועדת החריגים בהסתדרות".

ההודעה של נמל אשדוד מצטרפת להודעה של יושב ראש ועד העובדים של רשות שדות התעופה, פנחס עידן, שהודיע כי כל ההמראות מישראל מבוטלות עד להודעה חדשה.
גופים נוספים שהחליטו להצטרף לשביתה עם רשת קניוני עזריאלי ועופר, מרכזי המסחר של BIG. גם באוניברסיטאות החליטו לשבות ובבתי החולים החליטו כי עובדים במתכונת חירום.
כזכור, יו"ר ההסתדרות, ארנון בר דוד, קרא הבוקר לראש הממשלה, בנימין נתניהו "תעצור את החקיקה" והכריז כי "אנחנו בפני שביתה היסטורית בה המעסיקים והעובדים משלבים ידיים יחד". עוד ועוד ארגונים מצטרפים לשביתה ונראה כי הסוף עדיין לא קרוב.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה