בארץ

האלימות נגד מורים גואה: שביתה הוכרזה בבית ספר בדרום

תלמידים בכיתה ו' תקפו מורה באלימות, שעות לאחר מכן אחד ההורים איים על מנהל הבית ספר ועל פי החשד ירי בוצע נגד ביתו. מתוך כל ארגון המורים והנהלת בית הספר הכריזו על שביתה
מערכת ice | 
בית ספר (צילום פלאש 90/ אבשלום ששוני)
כמחאה על תקרית אלימה שהתרחשה בסוף השבוע, בה תקפו שלושה תלמידים בכיתה ו' מורה המלמד בבית הספר מדעים אלון בשדרות, ההנהלה הודיעה כי יחל הבוקר (ראשון) את לימודיו בשעה 9:00 בבוקר.
אם לא די באלימות התלמידים, דווח כי ביום שישי בלילה אביו של אחד התלמידים הרס את רכבו של המנהל, ובוצע ירי לעבר ביתו. "ארגון המורים דורש ליישם את החקיקה, שעברה לפני מספר שנים, לעונשי מאסר נגד אלה המפעילים אלימות נגד צוותי הוראה". האלימות הקשה לא נעצרה בשדרות. אמש הודיע ארגון המורים כי בית הספר העל־יסודי באבו גוש יושבת למשך יומיים, החל מהיום, וזאת בעקבות "מעשי אלימות מתמשכים נגד המורים ומנהל בית הספר".
כאמור בשעה הראשונה ללימודים תיערך אסיפת הסברה לצוות נגד אלימות. בהודעה מטעם הסתדרות המורים נמסר כי "התלמידים דחפו, בעטו ותקפו מילולית מורה בבית הספר. צוות בית הספר יחד עם ההנהלה, בגיבוי הנהגת ההורים, החליטו שאסור לעבור על המקרה בשתיקה". עוד נמסר בהודעה: "ללא כבוד ואמון לעובדי ההוראה, לא יתקיים חינוך איכותי ומשמעותי. לא נעמוד מנגד כאשר עובדי הוראה חווים אלימות".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה