בארץ

קברה של תאיר ראדה הושחת; אמה הגישה תלונה במשטרה

משפחתה של תאיר ראדה עלתה הערב (חמישי) לקברה ונדהמה לגלות שאלמונים ביצעו על פני המצבה טקס במטרה לא ברורה. על המצבה נמצאו שרשראות, ענפים שרופים ושיער. אילנה ראדה הגישה תלונה למשטרת ישראל
מערכת ice |  2
אילנה ראדה באזכרה השנתית לתאיר ז"ל (צילום מיכאל גלעדי פלאש90)
משפחתה של תאיר ראדה הגיעה הערב (חמישי) לקברה בקצרין על מנת לציין את יום השנה השביעי לפטירתו של אביה, שמואל ראדה. עם הגעתם למקום הם גילו שרידים של מה שנדמה כטקס שבוצע על או בקרבת המצבה של תאיר.
המשפחה גילתה על פני המצבה שרשראות, ביגוד קרוע ושיער. כמו כן, המשפחה חשדה שהיה ניסיון להצית שרפה ליד הקבר לאחר שמצאו גם ענפים עם קצוות שרופים ופחם על אבן המצבה.
עם גילוי הממצאים אילנה ראדה, אמה של תאיר, צלצלה למשטרה וקראה לכוחות לבוא ולחקור את הזירה. עם זאת, לדבריה נאמר לה שכוחות יגיעו רק ביום ראשון הקרוב כדיי לבדוק את הזירה. באכזבה רבה היא יצרה קשר עם ראש מועצת העיר, דימי אפרצב, ורק לאחר מכן המשטרה הגיעה לזירה לבדוק את הנושא.
בעת זו טרם ידוע מי האלמונים שביצעו מה שנדמה כמו טקס על יד הקבר ומאיזו סיבה. הממצאים הללו מגיעים לא הרבה לפני ה-9 במרץ - המועד בו יפורסם באופן סופי פסק הדין במשפט החוזר בתיק הרצח של תאיר. כידוע הפרשה פרצה לתודעת הציבור בשנת 2006 ומאז עוררה לא מעט מחלוקות וסערות ציבוריות, בעיקר עקב הספק בזהותו של הרוצח האמתי.
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    וואי מסכנה מה עוד תספוג?!
    אפרת 01/2023/27
    הגב לתגובה זו
    0 0
    והשוטרים גם אטומים מה יעזור בראשון ? ?... מאחלת לך שיעשה איתך הצדק והנחת.
    סגור
  • 1.
    די
    רחמים 01/2023/26
    הגב לתגובה זו
    0 0
    מזעזע המעשה ,מזעזעת תגובת המשטרה רק שזה לא חדש
    סגור