בארץ

דרמה בבזן: תקלה גרמה לשריפה, האם נגרם נזק?

אירוע הדלקה בבזן שהסתיים ללא נפגעים וללא השפעה תהליכית: הדליקה כובתה תוך זמן קצר ע"י כוחות הכיבוי של בזן. עיקר הפעולות שנעשו - ניתוק מיידי של החשמל ושימוש בחומר ייעודי שבזן משתמשת בו, אבקה ייחודית לכיבוי שריפות חשמל
מערכת ice | 
ארובות בז"ן בחיפה (צילום פלאש 90/ מאיר ועקנין)
על פי הודעה מקבוצת בזן, הממוקמת במפרץ חיפה, הבוקר (שלישי), בעקבות תקלה שמקורה בשנאי חשמל במפעל כרמל אולפינים נגרמה דליקה שכובתה על ידי כוחות הכיבוי של חברת בזן במקום. דווח כי אין נפגעים ואין השפעה תהליכית והמתקנים ממשיכים לעבוד כרגיל.
לאחר מכן, נמסר מידע נוסף על אירוע הדלקה בבזן שהסתיים ללא נפגעים וללא השפעה תהליכית: הדליקה כובתה תוך זמן קצר ע"י כוחות הכיבוי של בזן. עיקר הפעולות שנעשו - ניתוק מיידי של החשמל ושימוש בחומר ייעודי שבזן משתמשת בו, אבקה ייחודית לכיבוי שריפות חשמל.

כמו כן נכתב: "לקבוצת בזן יש צוות כיבוי אש ייעודי המתמחה בשריפות תעשייתיות. מעבר לכך, מידי שנה נשלחים עובדים לקורס כיבוי תעשיתי בקולג׳ סטיישן בטקסס שנחשב למוביל בתחומו בעולם. במידע ויתקבל מידע נוסף נעדכן מידית".
עוד הוסיפו בהודעה על ההסבר לתקלה החמורה במהלך הבוקר כי, במהלך הקורס כל העובדים מתרגלים תרחישים שונים, ובחזרתם הם מצטרפים למערך צוות החירום של הקבוצה שמעניק סיוע לצוות הכבאים בתחנת הכיבוי בבזן.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה