בארץ

החשוד ברצח סירב להודות, עד שחוקרי המשטרה החליטו לפעול

שוטרי ימ"ר תל אביב הכריחו את עדי מזרחי החשוד ברצח יורי וולקוב, לצפות בהלוויה בשידור חי. במהלך השידור נשבר מזרחי והודה ברצח

מערכת ice |  1
עדי מזרחי (צילום צילום מסך טוויטר)
מאז מעצרו של החשוד ברצח יורי וולקוב – עדי מזרחי, סירב החשוד להודות במעשיו. לאחר מספר ימים בהם ישב בחדרי החקירות והכחיש את המיוחס לו לבסוף נשבר לאחר תרגיל מיוחד שביצעו חוקרי ימ"ר תל אביב.
לפי פרסום שמעון איפרגן חוקרי המשטרה אילצו את מזרחי לצפות בשידור חי בהלוויתו של יורי וולקוב. כשהחשוד ברצח ראה את אישתו וילדיו של הנרצח הוא נכנס לסערת רגשות והודה ברצח. גורמים במשטרה מציינים כי גם ללא הודאה היה מוגש נגד מזרחי כתב אישום, על אף הקשיים הראייתיים בתיק.
מעצרו של החשוד ברצח התבצע ביום חמישי האחרון על ידי בלשי ימ"ר תל אביב. יחד עם החשוד המרכזי נעצרו חשודים בסיוע. במהלך המעצר הבלשים הותקפו על ידי כלבו של החשוד שנשך שניים מהם ופצע אותם באורח קל עד בינוני. בעקבות כך נאלצו השוטרים לירות בכלב ולהרוג אותו.
כזכור הרצח התרחש בשעות הערב ביום רביעי האחרון בשעה שוולקוב ורעייתו לנה הלכו לראות דירה בחולון, המתינו במעבר חציה ברחוב אילת - ובאור ירוק החלו לחצות. לפי תיעוד שהופץ, מזרחי חתך אותם באור אדום וכמעט שפגע בהם - והאישה הספיקה לצלם אותו. רוכב הקטנוע ראה את האישה מצלמת, חזר אליה ודרש ממנה: "תביאי מה שצילמת". וולקוב ביקש ממנו להמשיך לנסוע - ונדקר בחזהו על ידי הרוכב. מותו נקבע בבית החולים וולפסון זמן קצר לאחר מכן.
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    עבריין פחחח , ילד טמבל
    איאיאי 11/2022/29
    הגב לתגובה זו
    0 1
    נקווה שיחגגו לו על הישבן בכלא
    סגור