בארץ

פקקי ענק במרכז הארץ? זה מה שצפוי בימים הקרובים

בימים הקרובים מאות חרדים צפויים להגיע ללשכת הגיוס בתל השומר על מנת למחות נגד צווי הגיוס שנשלחו ל-1,000 חרדים. החשש הוא מפני התרחבות של המחאה וחסימה של כביש 4, כפי שנעשה פעמים רבות בעבר
מערכת ice | 
אילוסטרציה (צילום פלאש 90/ רוני שוצר)
לא פחות מ-300 חרדים צפויים להגיע בימים הקרובים אל לשכת הגיוס בתל השומר על מנת למחות נגד צווי הגיוס שנשלחו אליהם. כזכור, צה"ל שלח 1,000 צווים לחרדים בעקבות פסיקת הדין של בית המשפט העליון שקבע שאין תשתית חוקית להימנע מגיוס בני הישיבות החרדיות. עוד הוסיפו בפסק הדין כי המדינה צריכה לפעול באופן אקטיבי על מנת לאכוף זאת.
כזכור כ-300 מפגינים חרדיים חסמו את כביש 4 למשך זמן ארוך כמחאה על החלטת בג"ץ. בעקבות החסימה נהגים רבים נתקעו בכביש ללא יכולת לזוז, עימות חריג התקיים בין נהג שהותקף על ידי המפגינים. לאחר שעתיים המשטרה החלה בפינוי בכוח של המפגינים.
בקהילות החרדיות קראו לחרדים להתנגד לגיוס וכתבו: "מאז קום המדינה ועד היום הזה, לא הייתה כשואה הנוראה הזאת על צעירי היהדות החרדית בארה"ק. מעולם לא הונף חרב הגיוס על 1,000 בחורים תוך יומיים, וזו רק ההתחלה! אלו שניסו להתנחם שהגזירה היא רק על אלו שעובדים וכדומה, מגיע מכתבה של 'המשנה ליועצת המשפטי לממשלה', שנשלח לצבא, המנפץ את האשליה".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה