בארץ

בן גביר: "God Bless Trump". ביסמוט: "ההסתה נגד נתניהו-מסוכנת"

במערכת הפוליטית מגיבים לניסיון ההתנקשות בנשיא לשעבר. שר התקשורת ד"ר שלמה קרעי: "ניסיון ההתנקשות בנשיא טראמפ מגיע לאחר הסתה בלתי פוסקת נגדו בארה"ב. בישראל המצב חמור שבעתיים. ההסתה החמורה נגד ראש הממשלה, רעייתו ובנו, קרובה למימוש יותר מאי פעם"
דוד זולדן |  2
דונלד טראמפ (צילום יוטיוב/ Fox News)
ניסיון ההתנקשות בטראמפ מעורר תשומת לב במערכת הפוליטית: השר עמיחי שיקלי ברשת ב׳ על ניסיון ההתנקשות בטראמפ: "אירוע איום ונורא שהוא תוצאה של הסתה מטורפת. בדיוק אותה הסתה יש היום במדינת ישראל כולל מאלופים לשעבר בצבא. למילים יש משמעות, ראינו את ההוכחה לזה בארה״ב וכדאי מאוד שמערכת אכיפת החוק במדינת ישראל תתחיל לפעול״.
יו״ר ועדת החוקה חה״כ שמחה רוטמן בתגובה לניסיון ההתנקשות בנשיא טראמפ: "May The Almighty send President״ Trump health and strength and success against those whose hearts are full of evil and hate״. ״מאחל לנשיא טראמפ שה' ישלח לו בריאות, כח והצלחה בעמידתו כנגד השנאה והרוע״.
השר בן גביר צייץ: "God Bless Trump"
שר התקשורת ד"ר שלמה קרעי: "ניסיון ההתנקשות בנשיא טראמפ מגיע לאחר הסתה בלתי פוסקת נגדו בארה"ב. בישראל המצב חמור שבעתיים. ההסתה החמורה נגד ראש הממשלה, רעייתו ובנו, קרובה למימוש יותר מאי פעם. כל זה בחסות היועמ"שית והפרקליטות שממשיכים ללטף את אותם מסיתים ולעודד אותם בהסכמה שבשתיקה. לא תוכלו לרחוץ בניקיון כפיכם!"
שר האנרגיה אלי כהן כתב: "יחד עם כל עם ישראל, מתפלל לשלום נשיא ארה״ב לשעבר דונאלד טראמפ. ניסיון ההתנקשות הוא תמרור אזהרה בוהק עבור אלו המסיתים נגד ראש הממשלה נתניהו, ואלו ששותקים על כך".
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    קרעי הקשקשקן מה אתה עושה בדבריך עם לא הסתה פילוג?! (ל"ת)
    צפוית 07/2024/14
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 1.
    אתם רציניים?!איזה איום ברצח היה נגד ביבי?!
    יו יו 07/2024/14
    הגב לתגובה זו
    1 0
    כל מי שאומר עליו משהו שללי הוא מסיט לרצח?! כל העם חייבים להתחנף אליו כאילו הוא שמש האלים?! מותר גם לא להסכים. קוראים לזה דמוקרטיה.
    סגור