משפט

חשד לפשע שנאה בארה"ב: מסעדה כשרה הושחתה וספרי תפילה נגנבו

מי שחשב שגל האנטישמיות הגואה ברחבי העולם פוסח על הידידה הטובה ביותר של ישראל, ארה"ב, שיחשוב שוב. מסעדה ישראלית כשרה ביוסטון שבטקסס נפרצה, הושחתה ואף נגנבו מספר ספרי תפילה, לדברי הבעלים
מערכת ice | 
ישראל וארה"ב בשיתוף פעולה בתחום הסייבר (צילום pexels, freepik, pixabay)
"הטעם של תל אביב", מסעדה ישראלית כשרה הממוקמת בדרום יוסטון שבטקסס ארצות הברית, חוותה על בשרה פשע מחריד שככל הנראה הגיע בעקבות גל האנטישמיות המתפרץ ברחבי העולם, בעקבות מלחמת 'חרבות ברזל' ברצועת עזה שנכפתה על ישראל בבוקר הזוועות של ה-7 באוקטובר.
האירוע החל כאשר פורץ הגיע למקום אתמול (חמישי) בשעות הבוקר המוקדמות, קדח חור בתקרת המסעדה ומשם הצליח להיכנס, לאחר מכן הוא ניפץ את דלת הכניסה, ככל הנראה כדי שיוכל לצאת בקלות. בנוסף, על פי דברי בעלי המסעדה, פאם ביילי'ס, נזק רב נגרם למסעדה והוונדליסט שביצע את המעשה המתועב אף פתח את הקופה הרושמת ועוד הספיק לגנוב ספרי תפילה שהיו במקום.
עוד אמרה ביילי'ס כי היא חושדת שמטרת הפריצה לא הייתה רק גניבה וגרימת נזק אלא לדבריה, מדובר בלוחמה פסיכולוגית וניסיונות הפחדה כנגד הקהילה הישראלית באזור. המשטרה המקומית, על אף דברי הבעלים, לא חוקרת את האירוע כרגע כפשע שנאה אלא כפשע פלילי לכל דבר ועניין, אך כמו במקרים רבים, יכול להיות שתצטרך לשנות את כיוון החקירה.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה