משפט

שלחה מעטפה מורעלת לטראמפ ותשב 22 שנה בכלא: "לא מתחרטת"

בית המשפט בארה"ב גזר השבוע מאסר של 22 שנה על אישה קנדית שניסתה לשלוח לדונלד טראמפ מעטפה מורעלת. הנאשמת לא התחרטה על מעשיה, אלא רק על כך שלא הצליחה בניסיון הרצח
מערכת ice | 
דונלד טראמפ (צילום shutterstock, unsplash)
בזמן שטראמפ מתמודד עם ההאשמות הקשות נגדו בבית המשפט בארה"ב, אישה קנדית שניסתה להרעיל אותו כבר קיבלה את גזר הדין שלה - והוא קשה במיוחד. פקסל פרייר, בת 56 מקוויבק, קיבלה גזר דין של 22 שנה בגין רקיחת רעל בשם ריצין ושליחתו במעטפה לנשיא לשעבר טראמפ בשנת 2020.
לאחר שהמעטפה נשלחה היא יורטה לפני שהגיעה לבית הלבן, אך ה-FBI הצליח לאתר את מקורה בעזרת טביעות אצבע שפרייר הותירה עליה. למרות המעשה החמור, פרייר העידה בבית המשפט שהיא לא מתחרטת על המעשה עצמו, אלא רק על כך שהמכתב לא הצליח להגיע ליעדו.
לפי וואלה, היא הוסיפה שהיא לא טרוריסטית אלא פעילה שניסתה אמצעים "לא אלימים" כדי להשיג את מטרותיה. יש לציין כי הרעל שאותו הכינה מגיע מצמח הקיקיון, ומדובר ברעל שלא נמצאה לו עדיין תרופה, והוא יכול לגרום למוות בתוך 72 שעות בלבד.
כאמור השבוע נגזר דינה של פרייר, והוא כולל מאסר של כמעט 22 שנה שבסופו היא תגורש לקנדה ותישאר עדיין תחת פיקוח. 
לצד זאת, מתברר כי טראמפ לא היה היחיד שבו פרייר ניסתה לפגוע. במהלך המשפט פרייר הודתה בכך ששלחה מכתבים דומים לשמונה אנשי אכיפת חוק מטקסס. לפני כן, בשנת 2019, היא נעצרה בגין החזקה לא חוקית של נשק ונהיגה ללא רישיון תקף. במקרה אחר היא נעצרה לאחר שחצתה את הגבול למדינת ניו יורק כשהיא נושאת אקדח, תחמושת וסכין.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה