משפט

טלי גוטליב מתפוצצת: "הרפורמה לא על השולחן וזו עמדת נתניהו"

טלי גוטליב מביטה על המתרחש במפלגתה נוכח קריאתם של נציגי המפלגה להגיע להסכמה רחבה בשיתוף האופוזיציה וחושדת בנתניהו שימסמס את הרפורמה. גוטליב: "נתניהו צריך להודיע שאין רפורמה, לא לשלוח אותנו לחוקק סתם"
דוד זולדן | 
טלי גוטליב, בנימין נתניהו (צילום פלאש 90/ אבשלום ששוני, יונתן זינדל)
ח"כ טלי גוטליב (הליכוד), אמרה אמש כי ראש הממשלה בנימין נתניהו: "לא יכול לגעת במערכת המשפט. הוא נגוע בניגוד עניינים", והיום היא הבהירה כי: "נתניהו ראש ממשלה מצוין, אבל לגבי הרפורמה המשפטית אמרתי את זה כבר לפני ארבעה חודשים, אבל ממילא דעתי לא נשמעה". לדבריה: "הרפורמה לא על השולחן, זו עמדת נתניהו. זכותו לשקול את כלל השיקולים. אדוני ראש הממשלה אני מצפה שפשוט תאמר את זה בפה מלא ולא תשלח אותנו לחוקק חוקים כשברור שהם לא יקודמו". (את הדברים אמרה גוטליב בראיון לאטילה שומפלבי וניר "שוקו" כהן)
ובתוך כך, מרים פייברג ראש עיריית נתניה מתערבת במשבר בליכוד על רקע קריאתם של אחדים מנציגי המפלגה להגיע להסכמה רחבה בשיתוף האופוזיציה. על ח״כ אלי דלל ששימש בעבר כסגנה ועל רקע הודעתו שיצביע רק על מה שיובא בהסכמה רחבה אמרה פיירברג כי: ״בסופו של דבר הוא ממושמע, והוא יתיישר עם החלטת הקואליציה בהצבעה".
כזכור, ח"כ אלי דלל מהליכוד הודיע בציוץ בטוויטר כי מכאן ואילך לא ייתן את ידו למהלך חד צדדי מצד הקואליציה: "בשבוע זה ציינו את תשעה באב. שבוע של חשבון נפש. שבוע שבו עלינו ללמוד מלקחי העבר וחורבן הבית. בתקווה לאחות את השבר הנוראי בעם ישראל, לנוכח האתגרים הרבים וכאשר טובת מדינת ישראל ואחדות עם ישראל לנגד עיניי, אני מודיע שאתן את ידי רק למהלכים אשר יושגו בהסכמה לאומית רחבה. שבת שלום ומבורך לכל עם ישראל".
גם ח"כ דוד ביטן מהליכוד אמר כי הוא בעד פשרות ברפורמה המשפטית וכי בליכוד: "לא יאפשרו יותר שבן אדם אחד יקבע את מה שקורה" ואגב כך שיגר עקיצה לנתניהו.
במסגרת דברים שאמר במיזם "הלילה לא לומדים תורה" של כנס שדרות לחינוך בשיתוף המכללה האקדמית לחינוך ע"ש קיי בבאר שבע, הסביר ביטן: "הנושא של עילת הסבירות זה לא המלחמה החשובה, אין בזה שום דבר. בית המשפט ימצא דרך לעקוף את עילת הסבירות".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה